رئیس آموزش و پرورش پیربکران:تصمیمات انجمن اولیا و مربیان در سرنوشت دانش آموزان موثر است

پیربکران (پانا) - جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش پیربکران در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش پیربکران:تصمیمات انجمن اولیا و مربیان در سرنوشت دانش آموزان موثر است

رئیس اداره در آغاز جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت های اعضای جلسه گفت: شما نماینده 9 هزار دانش آموز و 18 هزار اولیاء هستید و هر تصمیمی بگیرید در سرنوشت آنان موثر است. تصمیمات خوبی گرفته شد، برنامه ریزی های خوبی انجام شد و انشالله بتوانیم مشکلات دانش آموزان را حل کنیم.

در ادامه معاون آموزش و نوآوری اداره درباره اهمیت تفکیک جنسیت مدارس صحبت کرد و گفت: بحث مختلط بودن دختر و پسر، چندین سال است در منطقه ما بحث برانگیز بوده است. از لحاظ آماری از 207 کلاس ابتدائی که در منطقه وجود دارد در 102 کلاس دختر و پسر مختلط هستند. به لحاظ اعتراضات اولیاء و نگرانی های آنان از این وضعیت، دختر ها از پسرها باید جدا شوند ضمن این که با وجود آسیب های مختلط بودن دختر و پسرها، بحث ها و اختلافات محلی هم وجود دارد.

وی در ادامه مشارکت مردم و دهیاران را در این امر ضروری دانست.

بعد از صحبت های معاون آموزشی اداره، کارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره پیشنهاد داد با توجه به اینکه مرکز مشاوره منطقه دارای فضای تجهیز شده از انواع کتاب های تخصصی در زمینه مشاوره، سیستم صوتی و تصویری جهت استفاده از فیلم های آموزشی می باشد به عنوان اتاق اولیاء اداره آموزش و پرورش پیربکران معرفی شود تا خانواده ها ضمن حضور در این مرکز و استفاده از مشاوره، ضمن دیدار با رؤسای انجمن اولیاء و مربیان، مشکلات خود را نیز بیان نمایند.

در پایان جلسه مقرر شد برای تشویق بیشتر اولیاء در مطالعه مجلات پیوند، یک کارگروه از اولیاء و مدیران مدارس جهت این امر تشکیل شود و مدارسی که سال قبل بیشترین جذب مجلات پیوند را داشته اند مورد تشویق قرار بگیرند. همچنین از مهر ماه سال جاری خیرین عضو افتخاری شورای انجمن اولیاء مدارس باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار