دادستان مرکز استان فارس و دادستان سابق سمنان:

دادستان حافظ حقوق عمومی/ هیچ دغدغه امنیتی در استان سمنان نداریم

سمنان (پانا) _ دادستان سابق سمنان با بیان اینکه دادستان حافظ حقوق عمومی است، گفت: با برخورد قاطع و حمایت از ضابطان قضائی، خوشبختانه هیچ گونه دغدغه امنیتی در سطح استان سمنان نداریم و لذا از این حیث زبانزد کل کشور است.

کد مطلب: ۹۲۲۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دادستان حافظ حقوق عمومی/ هیچ دغدغه امنیتی در استان سمنان نداریم

حیدر آسیابی، در مراسم تودیع خود و معارفه دادستان جدید مرکز استان سمنان دادستان را حافظ حقوق عمومی دانست و گفت: ما تلاش کردیم تا میز خدمت خود را در محلات و میدان مستقر و مشکلات مردم را رفع کنیم.

دادستان مرکز استان فارس و دادستان سابق سمنان،با بیان اینکه در سال‌های اخیر که تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد سبب نامگذاری سال‌ها به نام رونق تولید و اقتصاد مقاومتی شده، مجموعه دستگاه قضائی استان سمنان با تشکیل جلسات مستمر و کارآمد، تلاش داشت تا با همکاری مسئولان استان مشکلات مختلف تولید کنندگان و صنعتگران را برطرف کند.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی همچنین در سنوات اخیر در شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت حضور فعال داشته و مشکلات صنعتگران را پیگیری کرده است.

آسیابی، مردمی بودن، تکریم ارباب رجوع و جلب اعتماد مردم نسبت به دستگاه قضا را از برنامه‌های دادستانی مرکز استان سمنان برشمرد و افزود: با حمایت رئیس کل دادگستری استان سمنان، هر سال جلسات با دادسراهای استان سمنان برگزار و رویه واحدی در استان اتخاذ شد.

دادستان مرکز استان فارس و دادستان سابق سمنان ادامه داد: با برخورد قاطع و حمایت از ضابطان قضایی، خوشبختانه هیچ‌گونه دغدغه امنیتی در استان سمنان نداریم و این استان از این حیث زبانزد کل کشور است.

وی گفت: استان سمنان از حیث ابلاغ الکترونیکی رتبه اول کشور را داراست و در بحث ارتقای سلامت اداری، دادستانی مرکز استان سمنان ضمن برخورد قاطع با مفسدان، حمایت قاطع خود را از مدیران سالم و شجاع نشان داد.

آیین معارفه دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با حضور دادستان کل کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم از «حیدر آسیابی» دادستان سابق عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان که به سمت دادستانی شیراز منصوب شده است تجلیل و «شریف ابراهیمی» به‌عنوان دادستان جدید سمنان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار