مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان خبر داد:

تسلیم اظهارنامه مالیاتی به صورت اینترنتی

سمنان (پانا) - مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: صاحبان مشاغل با مراجعه به آدرس tax.gov.ir نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۹۲۲۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تسلیم اظهارنامه مالیاتی به صورت اینترنتی

بی نیاز مدیر کل امور مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه بخش اعظمی از صاحبان مشاغل در استان مشمول گروه سوم می‌شوند، گفت: این افراد می‌توانند از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم استفاده کنند و در این زمینه نیاز هست صاحبان مشاغل که مجموع دریافتی شان در سال ۱۳۹۷ تا ۸۲۸ میلیون بوده می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

وی افزود: کسانی که از ۰ تا ۲ و نیم میلیون تومان مالیات قطعی شان در سال ۹۶ باشد بدون افزایش مالیات خواهند بود و می‌توانند به صورت نقدی یا در ۴ قسط مالیات خود را پرداخت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: کسانی که مالیات قطعی شان در سال ۹۶ بین دو و نیم تا ۵ میلیون تومان باشد ۵ درصد افزایش، بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان، ۹ درصد افزایش و بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان ۱۵ درصد افزایش مالیات دارند.

وی گفت: اگر فرد اظهارنامه مالیاتی خود را در موعد مقرر تسلیم نکند از معافیت‌های موضوع ۱۰۱ قانون مالیات‌های مستقیم نمی‌توانند استفاده کند و مشمول جرائم غیرقابل بخشش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار