نقوی حسینی؛

آمریکا می خواهد از بن سلمان، صدام بسازد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا مدت هاست که روی بن سلمان برای حمله به ایران کار می کنند، بهانه سازی ها در منطقه، آماده سازی فرد صدام گونه منطقه ای و در نهایت تنش با جمهوری اسلامی ایران از اهداف آمریکاست.

کد مطلب: ۹۲۲۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا می خواهد از بن سلمان، صدام بسازد

محمدحسین نقوی حسینی؛ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت در خصوص حوادث اخیر در خلیج فارس و دریای عمان و همچنین اتهام عربستان مبنی بر مقصر دانستن ایران در این حوادث گفت: آمریکایی ها در پی تحریم های همه جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران و بازی چماق و هویج مبنی بر تحریم و تهدید و طرح مذاکره و واسطه سازی با ناکامی روبرو شدند.

آمریکا به دنبال 11سپتامبرسازی در منطقه است

وی افزود: ناکامی آمریکا در طرح های خود علیه ایران باعث شده که به ایجاد موضوعاتی در منطقه روی آورند. موضوع اول 11سپتامبرسازی در منطقه است که آمریکایی ها به دنبال بهانه برای ایجاد تنش در خاورمیانه هستند و به همین دلیل حوادث اخیر ازجمله حمله به نفتکش های اماراتی در فجیره و نفتکش ها در دریای عمان را ایجاد کردند.

آمریکا می خواهد از بن سلمان، صدام بسازد

نقوی حسینی ادامه داد: موضوع دیگری که آمریکا به دنبال آن است اینکه به دنبال صدام سازی در منطقه است و با ایجاد حوادث اخیر به دنبال فردی هستند که ماموریت حمله به ایران را به او محول کنند زیرا آمریکایی ها جرات حمله به ایران را ندارند و نمی تواند به فاز نظامی در خاورمیانه وارد شوند زیرا هم نقاط ضعف خود و همچنین نقاط قوت ایران را می شناسند.

آمریکا مدت هاست که روی بن سلمان برای حمله به ایران کار می کنند، بهانه سازی ها در منطقه، آماده سازی فرد صدام گونه منطقه ای و در نهایت تنش با جمهوری اسلامی ایران از اهداف آمریکاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکایی ها مدت هاست که روی بن سلمان برای حمله به ایران کار می کنند. بهانه سازی ها در منطقه، آماده سازی فرد صدام گونه منطقه ای و در نهایت تنش با جمهوری اسلامی ایران از اهداف آمریکاست.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در خصوص مقصر دانستن سپاه پاسداران در حمله به نفتکش ها در دریای عمان گفت: امروز در عصر ناآگاهی و پنهان کاری نیستیم، از صحنه دریای عمان و خلیج فارس لحظه به لحظه از سوی ده ها مرکز راداری فیلمبرداری می شود و آواکس های آمریکایی کاملا این منطقه را زیرنظر دارند.

انتشار فیلم از محل حادثه نوعی فریبکاری از سوی آمریکاست

وی تشریح کرد: فیلمی که اخیرا از محل حادثه از نزدیک شدن یک قایق به نفتکش مبهم بوده و سوالات زیادی را در پی دارد و انتشار این فیلم نوعی فریبکاری از سوی آمریکاست و کسانی که ادعا می کنند ایران مقصر است از طریق رادارهای مستقر تمام فیلم ها را منتشر کنند، عدم ارائه سند برای اتهاماتشان به نوعی بهانه سازی است تا ایران را مورد اتهام قرار داده و به اهداف خود در منطقه دست یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار