رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه:افتتاح 21 پروژه در هفته جهاد کشاورزی

سربیشه (پانا)- رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه با اشاره به افتتاح 21 پروژه در سطح شهرستان در هفته جهاد کشاورزی گفت: برای آماده سازی پروژه ها بیش از 18 هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

کد مطلب: ۹۲۲۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه:افتتاح 21 پروژه در هفته جهاد کشاورزی

مریم جوادی بایگی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در خصوص پروژه های شهرستان سربیشه گفت: در هفته جهاد کشاورزی 21 پروژه در سطح شهرستان در بخش های مختلف کشاورزی به بهره برداری رسید.

جوادی بایگی در ادامه گفت: برای آماده سازی و بهره برداری از این پروژه ها ، 18 هزار و 524 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه ، میزان اعتبارات دولتی اختصاص یافته به طرح ها را 11 هزار و 871 میلیون ریال عنوان کرد و گفت : 2 هزار و 912 میلیون ریال از این اعتبارات سهم تسهیلات بانکی و 3 هزار و 741 میلیون ریال مربوط به خودیاری افراد بوده است.

وی از افتتاح پروژه پرورش گاو شیری در شهر مود خبر داد و گفت:این پروژه با ده راس گاو شیری ، کار خود را آغاز کرد.

جوادی بایگی اظهار کرد: برای راه اندازی این طرح ، 1960 میلیون ریال تسهیلات بانکی اخذ شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان سربیشه در پایان گفت: سال گذشته سه نفر در حوزه های مختلف کشاورزی، موفق به دریافت عنوان واحد نمونه کشاورزی شهرستان شدند که یک واحد مربوط به خوراک طیور و آبزیان ، یک واحد مربوط به مرغ تخمگذار و یک واحد نیز مربوط به خدمات مکانیزاسیون کشاورزی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار