طرح مشترک قرآنی اداره کل تهران با نیروی هوایی ارتش

تهران (پانا) - مدیر امور قرآن، عترت و نماز نیروی الهی هوایی ارتش با رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره ی کل آموزش و پرورش شهر تهران دیدار کردند. 

کد مطلب: ۹۲۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح مشترک قرآنی اداره کل تهران با نیروی هوایی ارتش

مدیر دارالقرآن الکریم نهاجا در این دیدار صمیمانه ضمن ابلاغ سلام معاون محترم فرهنگی و روابط عمومی و با عنایت به رهنمودهای ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیرو در تعامل هر چه بیشتر با ارگان ها و سازمان های فعال در زمینه های قرآنی بویژه اداره کلآموزش و پرورش که نقش سازنده و تاثیر گذار در تربیت فرزندان دارد، گفت: قرآن کریم در ترویج فرهنگ اسلامی و معنویت مردم نقش به سزایی داشته و از اهداف مهم این نیرو در ایجاد فضایی مناسب به جهت نشر و گستر‌ش فرهنگ غنی قرآن کریم در بین آحاد کارکنان و خانواده های خوشنام این نیرو بویژه فرزندان آنان و آموزش تخصصی قرآن و مهمتر از همه ترویج سبک زندگی قرآنی اسلامی می باشد.

در این دیدار مهدی حسینی با بیان اینکه انس با قرآن کریم بویژه آموزش این کتاب انسان ساز از سنین پایین برای فرزندان آموزش داده شود خواستار کمک و همکاری با اداره آموزش و پرورش بویژه حضور اساتید و معلمان قرآنی نهاجا در مدارس کوی های سازمانی این نیرو در مناطق مستقر 9، 13 و 14 شهر تهران شد. وی در ادامه ضمن ارائه ی گزارشی از روندانجام فعالیت های قرآنی در نیروی هوایی به تشریح نحوه ی انجام طرح نسیم انس پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه حسینی فر، رئیس اداره امور قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از حضور مسئولان قرآنی نیروی هوایی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: باعث افتخار است در راستای وظیفه خطیری که آموزش و پرورش برای تربیت و پرورش فرزندان این کشور بر دوش دارد بتوانیم ضمن تبادل و انتقال تجارب دو نهاد به آموزش تخصصی قرآن کریم پرداخته و ما هم در این ثواب بزرگ و ارزشمند سهیم باشیم.

گفتنی است در پایان این جلسه رئیس امور قرآنی اداره کل آموزش و پرورش استان تهران در خصوص همکاری واجرایی شدن این طرح تاکید کرد و گفت: این اداره با تمام توان در به ثمر نشستن این طرح در خدمت به آستان مقدس قرآن کریم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار