محمدصیدلو: کنترل کیفی و نظارت مستمر یکی از وظایف اصلی مدیران است

تهران(پانا) - نشست شورای نظارت بر مدارس بزرگسالان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور اعضا در سالن شورای یک این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۱۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو: کنترل کیفی و نظارت مستمر یکی از وظایف اصلی مدیران است

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اظهار داشت : هر مدیری در هر سطح و هر جایگاهی از مدیریت باید نقش نظارتی و توجه به بهبود کیفیت مسائل آموزشی و پرورشی را فراموش نکند .

او با تاکید بر اینکه اگر نظارت مستمر و دقیق بر فعالیت های مدارس بزرگسال نداشته باشیم در آینده با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد ، تصریح کرد: باید با تفویض اختیار به مناطق و تمرکز زدایی از شکل استانی آن، تلاش کنیم تا نظارت به شکل مستمر بر روند فعالیت های آنان صورت گیرد.

صیدلو، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت پیشگیری جدی در زمینه جعل، تاکید کرد: قطعا مدارسی که در آنها جعل صورت گرفته است به دلیل عدم نظارت دقیق ما بوده و باید با نظارت و عملکرد دقیق ریشه این فساد را از بن خشکانید.

این مقام مسئول کنترل دقیق و مستمر مدارس از راه دور را از وظایف جدی روسای مناطق دانست و خاطرنشان کرد: در صورت بروز هر گونه تخلف در این مدارس، این مدیران مناطق هستتند که باید پاسخگوی غفلت و عدم نظارت خود باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار