توافق اداره کل تهران و سازمان دانش آموزی تهران در ساماندهی لباس فرم 

تهران (پانا) – در جلسه کمیته خوداتکایی اداره کل تهران از واگذاری طرح ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع لباس فرم دانش آموزان به سازمان دانش آموزی حمایت شد. 

کد مطلب: ۹۲۱۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
توافق اداره کل تهران و سازمان دانش آموزی تهران در ساماندهی لباس فرم 

جلسه کمیته خوداتکایی با حضور محسن بهارلو نماینده مدیر کل آموزش و پرورش تهران و معاون توسعه و پشتیبانی شهر تهران، عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران؛ سید صدراخوش قدم، رییس اداره انجمن اولیا و مربیان شهر تهران؛ ابایی به نمایندگی از مجموعه فنی و حرفه ای؛ مجتبی ولی پوری، رییس اداره فرهنگی و هنری اردوهای شهر تهران؛ محمدحسین لونی، مشاور اقتصادی مدیر کل و عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی تشکیل شد.
کمیته خوداتکایی که با موضوع فعالیت های اقتصادی سازمان دانش آموزی تشکیل می شود در این جلسه به طرح مباحثی چون اردوهای دانش آموزی، سرویس مدارس، لباس فرم دانش آموزان و نحوه تمدید قراردادهای شرکت های مرتبط پرداخت.
در این کمیته با طرح موضوع واگذاری نظارت و اجرای لباس فرم دانش آموزی مدارس به سازمان دانش آموزی به بررسی زوایای مختلف اجرایی شدن این طرح پرداخته شد. همه افراد شرکت کننده با این واگذاری موافق بودند و حمایت خود را از این طرح اعلام کردند.
محسن بهارلو با حمایت از اجرای این طرح توسط سازمان دانش آموزی به شفافیت در عملکرد این سازمان در موضوع لباس فرم دانش آموزی تاکید کرد.
در این جلسه مقرر شد سازمان دانش آموزی تهران بصورت رایگان و بدون هیچگونه برداشت و منفعت مالی به اجرای این طرح اقدام کند. همچنین مقرر شد در اجرای این طرح از کمک هنرستان ها و مدارس فنی و حرفه ای شهر تهران که در زمینه دوخت لباس فعال هستند استفاده شود.
با تصویب وزارت آموزش و پرورش در اواخر سال 97مقرر شد، بعد از ساماندهی و نظارت تغذیه‌ای و بوفه‌های مدارس، مبحث ساماندهی لباس فرم و سرویس مدارس نیز برای سال جدید به سازمان دانش آموزی واگذار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار