راه اندازی پارکینگ ویژه موتور سیکلت در میدان ۷۲ تن قم

قم (پانا) - سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از راه اندازی پارکینگ ویژه موتور سیکلت در میدان ۷۲ تن خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی پارکینگ ویژه موتور سیکلت در میدان ۷۲ تن قم

علی نیک اظهار کرد: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم به منظور افزایش ضریب امنیت و آسایش خاطر شهروندان پارکینگ موتور سیکلت فدک واقع در میدان ۷۲ تن را احداث و با نصب لوله‌های U شکل ارتقاء داد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان کرد: با هدف نظم بخشی به پارک موتورها در میدان ۷۲ تن این پارکینگ با نازلترین قیمت کرایه یعنی ۵۰۰ تومان نسبت به ارائه خدمات اقدام می کند.

نیک اذعان کرد: به منظور ترغیب شهروندان به استفاده از این پارکینگ کمترین نرخ کرایه یعنی ۵۰۰ تومان طی ۲۴ ساعت در نظر گرفته شد و مقرر شد تمام موتورسیکلت‌هایی که در مکانهای غیرمجاز پارک شده باشند توسط عوامل راهور توقیف و به پارکینگ های تحت نظارت پلیس منتقل شوند.

وی یادآور شد: علاوه بر این پارکینگ، قبلا در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر نیز تعدادی از این پارکینگ ها راه‌اندازی شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در ادامه پارکینگ مقابل صحن فاطمی حرم مطهر، پارکینگ کوچه وحدت مقابل پاساژ الغدیر، پارکینگ ابتدای خیابان ساحلی جنب مسجد امام حسن عسگری (ع)، پارکینگ ابتدای خیابان انقلاب (تقاطع عمار یاسر)، پارکینگ خیابان ارم (آب انبار سید عرب -پشت پاساژ موسی ابن جعفر) و پارکینگ خیابان معلم واقع در میدان روح الله را از جمله پارکینگ های ویژه موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر قم ذکر کرد.

نیک تصریح کرد: از شهروندان قمی تقاضا داریم از پارک موتور سیکلت خارج از مکانهای اختصاصی جلوگیری کنند؛ چرا که در صورت پارک در مکان‌های غیر مجاز برابر قانون موتور سیکلت به پارکینگ منتقل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار