کادوی تولد گروه متالیکا به پسربچه ۱۳ساله!

تهران (پانا) - رویای یک هوادار نوجوان گروه متالیکا به حقیقت پیوست.

کد مطلب: ۹۲۱۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کادوی تولد گروه متالیکا به پسربچه ۱۳ساله!

به گزارش رسانه نوا، اخیرا گروه افسانه ای متالیکا، کادوی تولد یکی از هواداران نوجوانشان را دادند و از یک پسر ۱۳ساله دعوت کردند که روی صحنه بیاید و آهنگ Seek & Destroy را با آن ها بنوازد.

این گروه که در بخش اروپایی از تور جهانیشان به سر میبرند، در اجرایی که ۴شب پیش در استادیوم تیم فوتبال آژاکس (یوهان کرایوف آرنا) در شهر آمستردام داشتند، از Evan Adamson که تولد ۱۳سالگی اش را جشن می گرفت دعوت کردند تا روی صحنه بیاید.

این پسر ۱۳ ساله روی صحنه آمد و روی صندلی درامز نشست سپس پس از روحیه دادن های Lars Ulrich، نوازنده صاحب نام درامز گروه متالیکا و James Hetfield، خواننده این گروه، شروع به همنوازی آهنگ «Seek & Destroy» کرد. پس از گذشت چند لحظه، لارس سریعا ادامه ی اجرا را به عهده گرفت.

این گروه با انتشار ویدیو های این اجرا، تولد ایوان را تبریک گفتند.

با نگاهی به پروفایل اینستاگرام این پسر، سریعا متوجه خواهید شد که او یک هوادار سرسخت گروه متالیکاست؛ ایوان در پستی در ارتباط با این اجرا نوشت:«خب خب خب من برای این اجرا در مقابل ۶۸۰۰۰نفر و در کنار قهرمانانم هیچ حرفی ندارم. گروه تا ابد محبوب من بهترین کار را برای تولدم انجام داد.»

تور جهانی متالیکا ادامه دارد و آنها روز ۱۸ژوئن، در استادیوم تیم منچسترسیتی (استادیوم اتحاد شهر منچستر) به روی صحنه خواهند رفت؛ لندن، آلمان، استرالیا و نیوزلند مقصدهای بعدی آن ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار