میزبانی مسابقات جهانی والیبال حاکی از امنیت بالای ایران است

اردبیل (پانا) - معاون فرهنگی و توسعه ورزش های همگانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به میزبانی ایران از مسابقات مهم ورزشی جهانی به ویژه لیگ والیبال مردان جهان گفت: این رویدادها از وجود امنیت کامل و نیز سیاست صلح و دوستی کشورمان حکایت دارد.

کد مطلب: ۹۲۱۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی مسابقات جهانی والیبال حاکی از امنیت بالای ایران است

عبدالحمید احمدی در نشست شورای عالی ورزش استان اردبیل افزود : بدخواهان ایران سال ها است در تلاشند امنیت کشورمان را مخدوش نشان داده و ایران را در جهان به عنوان تهدیدی برای صلح و دوستی معرفی کنند .

وی اظهار کرد: ایران در سال های اخیر از مسابقه‌های مهم بین المللی به خوبی میزبانی کرده و اکنون نیز برگزاری مسابقات لیگ والیبال مردان جهان در ۲ شهر آذری زبان و مرزی کشورمان خط بطلان و پاسخ محکم و دندان شکن به ادعای مخالفان جمهوری اسلامی در جهان است .

او با بیان اینکه در میان کشورهای جهان این ایران است که امتیاز برگزاری ۲ هفته از مسابقات لیگ والیبال مردان جهان را به دست آورده است و دیگر کشورها حق برگزاری و میزبانی این مسابقات را فقط برای یک هفته دارند، افزود: این مورد نیز نشان از وجود امکانات و شرایط مطلوب میزبانی از جهات مختلف برای ایران است .

معاون وزیر ورزش و امور جوانان ادامه داد: آغاز هفته سوم این مسابقات در شهر اورمیه به خوبی مدیریت شد و مردم خونگرم و فهیم این استان با حضور منظم و تشویق پرشور در سالن صحنه‌های دیگری از نظم و انضباط و انسجام ملی ایرانیان را به تماشا گذاشتند .

احمدی، مدیریت مطلوب مربوط به تماشاگران را مهم ترین موضوع در ارتباط با برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: به رغم وجود تعداد فراوانی از مشتاقان ورزش والیبال در ایران بویژه در ارومیه و اردبیل؛ ظرفیت سالن‌های موجود در این شهرها محدود بوده و بیشتر از چهار تا چهار هزار و ۵۰۰ نفر نیست و انتظار داریم تا علاقه مندان والیبال با درک موضوع از پافشاری برای حضور در سالن خودداری و این رقابت‌ها را از طریق شبکه‌های تلویزیونی تماشا کنند .

او رعایت چک لیست‌ها و ضوابط مربوط به فدراسیون جهانی والیبال را در زمینه میزبانی این دوره از مسابقات دارای اهمیت زیاد توصیف و اظهار کرد : حضور خارج از ظرفیت و بدون بلیط در سالن و مسائلی از این قبیل با پیامدهای منفی بعدی برای ورزش و بویژه والیبال کشورمان همراه خواهد بود .

معاون وزیر ورزش و امور جوانان یادآوری کرد: علاوه بر تقویت داشته‌های ورزش؛، معرفی تاریخ، تمدن، فرهنگ، جاذبه‌های سیاحتی تاریخی و طبیعی و مواردی از این قبیل به عنوان دستاوردها و خروجی میزبانی این مسابقات برای کشور و به خصوص استان‌های میزبان هستند .

احمدی گفت: بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر در جهان ازطریق شبکه‌ها و کانال‌های رسانه‌ای بیننده مسابقات لیگ والیبال مردان جهان هستند و باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم دهیم تا از این ظرفیت مهم برای معرفی داشته‌های ارزشمند کشورمان و نیز استان‌های میزبانی کننده بیشترین بهره را بگیریم .

او در پایان ابراز امیدواری کرد که استان اردبیل به عنوان میزبان هفته چهارم مسابقات لیگ والیبال مردان جهان که پیشینه برگزاری بسیار مطلوب چند مسابقه والیبال و رشته‌های دیگر ورزشی آسیایی و جهانی را در کارنامه دارد با همکاری مردم و نیز دست اندرکاران از این دوره از مسابقات نیز سربلند بیرون بیاید و سریال میزبانی ایران و این استان برای مسابقات مهم ورزشی جهانی همچنان در سال‌های آینده ادامه یابد .

هفته چهارم مسابقات لیگ والیبال مردان جهان طی روزهای ۳۱ خرداد تا دوم تیر امسال در اردبیل برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار