سارقان طلاجات منازل مسکونی در دشتستان دستگیر شدند

دشتستان،بوشهر(پانا)_رئیس پلیس شهرستان دشتستان گفت:سارقانی که با شگرد طلاجات شهروندان برازجانی را به سرقت می‌بردند دستگیر شدند.

کد مطلب: ۹۲۱۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سارقان طلاجات منازل مسکونی در دشتستان دستگیر شدند

سرهنگ سیدجواد رضوی در جمع خبرنگاران در برازجان از اجرای طرح ضربتی مقابله با باند سارقان در برازجان خبر داد و اظهار داشت: در راستای مقابله با سارقان ماموران مبارزه با سرقت پلیس دشتستان طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی از متلاشی شدن باندهای سرقت در دشتستان خبر دادو با اشاره به شناسایی سارقان طلاجات در برازجان بیان کرد: در پی وقوع سرقت طلاجات منزل یکی از شهروندان برازجانی و تشکیل پرونده در پلیس آگاهی ، تحقیقات و بررسی‌های لازم از سوی ماموران برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

رئیس پلیس دشتستان عنوان کرد: در نتیجه تحقیقات میدانی انجام شده و بررسی اظهارات مالباخته، 2 متهم شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ رضوی با اشاره به دستگیری سه متهم خاطر نشان کرد: متهمان در بازجوئی‌های انجام شده و در مواجهه با شواهد و مدارک ارائه شده از سوی ماموران پلیس آگاهی ضمن اعتراف به ارتکاب بزه انتسابی اقرار کردند که طلاو و جواهرات مسروقه را به مغازه طلا فروشی فروخته‌اند که در ادامه تلاش‌های پلیسی مال‌خر نیز دستگیر و هر 3 متهم پس ازتشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهرات در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم آن را به صندوق امانات بانک بسپارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار