44 مدرسه تحت تصرف دستگاه های اجرایی استان یزد است

یزد (پانا) - عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: کلیه دستگاههای اجرایی که مستقر در فضاهای مربوطه به آموزش و پرورش می باشند مکلفند ظرف مدت 6 ماه نسبت به تخلیه ساختمان فضاهای مذکور و تحویل آن به وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.

کد مطلب: ۹۲۱۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
44 مدرسه تحت تصرف دستگاه های اجرایی استان یزد است

مدیرکل آموزش و پرورش استان در دویست و شصت و نهمین نشست شورای آموزش و پرورش بیان داشت: در حال حاضر ۴۴ مدرسه و فضای آموزشی در استان یزد تحت تصرف سایر دستگاه ‌ها است.
وی با اشاره به قانونی که در آن ضرب‌الاجل شش ماهه برای تخلیه مدارس و فضاهای آموزشی تحت تصرف سایر دستگاه‌ها تعیین شده است، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۴ مدرسه با پراکندگی در تمام شهرستان‌های استان، تحت تصرف دستگاه‌هایی غیر از آموزش و پرورش است.
وی در ادامه با توجه به زمان تعیین شده برای تخلیه این فضاها بیان کرد: بهترین راه حل این است که موضوع با محوریت استانداری و فرمانداری‌های شهرستان‌های استان حل و فصل شود.
دانافر با اشاره به بند (ع) تبصره (9) قانون بودجه سال 98 کل کشور مبنی بر نیاز مبرم وزارت آموزش و پرورش به فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی برای استفاده دانش‌آموزان، از ابتدای 98 کلیه دستگاههای اجرایی که مستقر در فضاهای مربوطه به آموزش و پرورش می باشند مکلفند ظرف مدت 6 ماه نسبت به تخلیه ساختمان فضاهای مذکور و تحویل آن به وزارت آموزش و پرورش اقدام کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اجرای طرح‌هایی با مشارکت آموزش و پرورش و شهرداری یزد از جمله شهردار مدرسه، همیار خدمات شهری و … بیان کرد: آموزش و پرورش از طرح‌هایی که بتواند دانش‌آموزان را شهروندانی موفق و با سبک زندگی اصولی تربیت کند، استقبال خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار