مدیر کل آموزش و پرورش استان:

مدیریت بهینه منابع فیزیکی و انسانی حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش ضروری است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: مدیریت بهینه منابع فیزیکی و انسانی در پیشبرد اهداف حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش بسیار راه‌گشاست.

کد مطلب: ۹۲۱۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت بهینه منابع فیزیکی و انسانی حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش ضروری است

آیین آغازین دوره آموزشی مدیریت، حفظ و نگهداری مجتمع های آموزشی و ورزشی در محل سالن اجتماعات مجتمع شهید رجائی ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این نشست اظهار داشت: فعالیت حدود 5هزار واحد آموزشی با حضور بیش از 590 هزار دانش آموز در استان و این در حالیست که فضاهای ورزشی مدارس متناسب با تعداد دانش آموزان استان نبوده و دوازده سانتی متر مربع سرانه فضای ورزشی استان که برای هر دانش آموز بسیار ناچیز می باشد.

وی با بیان اینکه تحقق نشاط اجتماعی در مدارس مورد تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان است، گفت: ورزش مدارس، زیرساخت نشاط اجتماعی بوده و حفظ و نگهداری بهینه اماکن ورزشی آموزش و پرورش باید همواره در دستور کار قرار گیرد.

ولی حسینی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز اظهار داشت: آموزش و پرورش استان دارای ۱۰۱مکان ورزشی که از این تعداد ۷۵ مکان ورزشی فعال بوده که زیرساخت ورزش دانش آموزی و به تبع آن زیرساخت استعدادیابی برای ورزش حرفه ای کشور می باشد.

وی اضافه کرد: توسعه چمن ورزشی مصنوعی در دستور کار معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش است و تا کنون ۹باب در استان افتتاح شده و اعتبارات بسیار خوبی جهت حفظ و نگهداری اماکن ورزشی آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

پیش از آغاز این نشست، سالن اجتماعات مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه که با ظرفیت شصت نفر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار