سریال «دودکش» از امشب روی آنتن شبکه یک

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از ۳۰ دقیقه بامداد امروز بازپخش خودش را از شبکه یک سیما آغاز کرده است.

کد مطلب: ۹۲۱۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
سریال «دودکش» از امشب روی آنتن شبکه یک

به گزارش تسنیم، سریال «عروس تاریکی» در حالی شب‌ها از ساعت 22:15 روی آنتن می‌رود که 30 دقیقه بامداد هم «دودکش» محمدحسین لطیفی پخش می‌شود. کنداکتوری که در ایام ماه مبارک رمضان در قُرقِ سریال «پایتخت5» بود؛ البته که مخاطبین در این زمان بنابر نظرسنجی‌های انجام شده منتظر تماشای یک سریال طنز هستند. از این رو تأمین شبکه یک، سریال «دودکش» که ماجرای دو خانواده را با دستمایه طنز به تصویر می‌کشد، روی آنتن می‌برد. دو خانواده «دودکش» زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند.

اما هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد که داستان این سریال را تشکیل می‌دهد و بازیگرانی چون هومن برق نورد، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، نصرت میرعظیمی، سیدرضا حسینی و نوید خداشناس در آن ایفای نقش کرده‌اند.

این مجموعه 26 قسمتی از امروز بیست و ششم خردادماه در ساعت9:30 صبح و 30 دقیقه بامداد روز بعد روی آنتن می‌رود. ناگفته نماند از 30 دقیقه بامداد امروز بازپخش قسمت اول شروع شده و البته تکرار آن در کنداکتور صبح قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار