مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد؛

رشد 10 درصدی پرداخت صدقه در دو و نیم ماهه سالجاری

تبریز(پانا) - مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی از رشد 10 درصدی پرداخت صدقه در دو و نیم ماهه ی ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رشد 10 درصدی پرداخت صدقه در دو و نیم ماهه سالجاری

محمد کلامی با اشاره به رشد 10 درصدی پرداخت صدقه در دو و نیم ماهه ی ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۷ اظهار کرد: مردم نوعدوست از ابتدای سال تاکنون بیش از دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

وی افزود: میزان پرداخت صدقات مردم استان در مدت مشابه سال گذشته حدود دو میلیارد و ششصد میلیون تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان افزایش مشارکت های مردمی در پرداخت صدقات را معیاری برای ارتقای اعتماد عمومی دانسته و گفت: امداد استان در سال گذشته در مبارزه با فقر به شاخص های فرهنگی و مهارتی توجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه صدقات وجوه امانی و شرعی هستند، بیان کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده هر شهر برای نیازمندان همان شهر و طبق دستورالعمل‌های لازم در سرفصل‌های کمک‌های موردی خاص، امور بهداشت و درمان، کمک به دانش‌آموزان نیازمند، تامین مسکن، ازدواج، وام قرض الحسنه و اشتغال‌زایی مددجویان هزینه می‌شود.

کلامی ضمن تاکید بر اهمیت پرداخت صدقات بصورت الکترونیکی گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با وارد کردن کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت سریع صدقات خود اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار