دقت،سرعت،پیگیری امور وتوجه ویژه به حقوق دولت ومردم لازمه کار در اداره حقوقی است

اصفهان (پانا) -اداره حقوقی و املاک آموزش و پرورش اصفهان در سال 97 موفق به کسب رتبه برتر در راستای مستندسازی املاک و اراضی فاقد سند در اختیار وزارت آموزش و پرورش و نیز بستر سازی برای استفاده بهینه و کمال انتفاع از اموال و دارایی های دستگاه گردیده است.

کد مطلب: ۹۲۱۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دقت،سرعت،پیگیری امور وتوجه ویژه به حقوق دولت ومردم لازمه کار در اداره حقوقی است

در این راستا مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه ای ضمن تشکر از زحمات همکاران شاغل در این حوزه در کل استان طی سخنانی بر اهمیت امور حقوقی و املاک و تلاش در جهت رعایت حقوق دولت و مردم تاکید نمود و اظهار داشت:دقت،سرعت،ظرافت و پیگیری امور لازمه کار اداره امور حقوقی و املاک است.
وی در ادامه تسریع در انجام امور اداری و رعایت حقوق ارباب رجوع؛تعامل با دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش از قبیل شهرداری ، دادگستری ، اداره اوقاف و ... با تأکید بر حفظ استقلال و رعایت حقوق دولت ؛ و آموزش های تخصصی در ادارات آموزش و پرورش در راستای بروز رسانی و انجام مطلوب امور را ضروری دانست.
در ادامه این جلسه لوح تقدیر به همکاران شاغل در این حوزه اهداء شد و از سید محمد میرپور به دلیل پیگیری ویژه امور مربوط به این حوزه قدردانی گردید .
سپس میرپور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گزارشی از روند فعالیت های این حوزه و حساسیتی که همکاران در انجام مطلوب امور دارند ارائه نمود و درپایان از توجه ویژه مدیرکل به این حوزه تشکر و سپاسگزاری نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار