جلسه کمیته تخصصی ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دیواندره برگزار شد

سنندج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دیواندره گفت: برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان نیازمند تعامل گسترده همه کسانی هستیم که در این زمینه دخیل هستند.

کد مطلب: ۹۲۱۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته تخصصی ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دیواندره  برگزار شد

با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، مسئول بسیج دانش آموزی، رئیس اداره ورزش و جوانان، نمایندگان ادارات بهزیستی، ارشاد اسلامی، بنیاد شهید شهرستان و همچنین نیروی انتظامی دیواندره کمیته تخصصی ساماندهی اوقات فراغت جوانان تشکیل جلسه داد.

عبدی مدیر آموزش و پرورش دیواندره در این جلسه ضمن اشاره به این مطلب که اوقات فراغت مانند یک شمشیر دولبه است؛ که در صورت بهره برداری صحیح سبب ارتقاء کلیه شاخص های آموزشی و تربیتی خواهد شد؛ عنوان کرد: امروزه برای پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان نیازمند تعامل گسترده همه کسانی هستیم که در این زمینه دخیل هستند؛ چون ما باید در انجام این فرایند فعالیت هایی را در نظر بگیریم که با فرهنگ ایرانی-اسلامی ما همخوانی داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه مطالعه کردن، فعالیت های ورزشی و برگزاری اردوهای علمی، آموزشی، سازندگی از جمله چندین راهکارپر کردن اوقات فراغت دانش آموزان است؛ عنوان کرد: پر کردن اوقات فراغت به معنی این نیست که دانش اموز فقط بیکار نباشد؛ بلکه باید این پر کردن اوقات دارای کیفیت لازم نیز باشد؛ لذا چون وقت اضافه از موارد آسیب زا بخصوص در سنین پایین است باید تمام تلاش خود را در راستای پر کردن صحیح اوقات فراغت دانش آموزان بکار گیریم.

عبدی همچنین خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش امروز هم از لحاظ کمی و هم کیفی در راستای تحقق اهداف عالی اسناد فرادستی گام بر می دارد؛ و در این راستا با تحت پوشش قرار دادن اکثر دانش آموزان سطح شهر و روستاهای بزرگ در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی که امروزه به عنوان بزرگترین چالش دانش آموزان را تهدید می کند گام برداشته ایم.

مدیر آموزش و پرورش در پایان عنوان کرد: همه باید در زمینه اطلاع رسانی لازم در خصوص ثبت نام در کانون ها، سالن های ورزشی و مراکز فعالیت های تابستانی اهتمام لازم را داشته باشند تا خدمتی به جامعه خود کرده باشند.

گفتنی است در این جلسه سایر اعضا نیز مطالبی را در خصوص فعالیت های تخصصی کمیته و برنامه ریزی برای نحوه انجام فعالیت ها با توجه به شروع فصل تابستان مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار