محرومیت سنگین برای علیرضا منصوریان قطعی شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را برای سه جلسه از همراهی این تیم محروم کرد.

کد مطلب: ۹۲۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت سنگین برای علیرضا منصوریان قطعی شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزار شد و از سوی هواداران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل و داور مسابقه صورت گرفت. تیم تراکتورسازی تبریز به همین دلیل به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* اکبر ایمانی, بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل رفتار غیرورزشی در اعتراض به تعویضش با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو‌به‌رو شد.

* سپاهان اصفهان به دلیل استفاده از الفاط نامناسب توسط تماشاگرانش در دیدار برابر ماشین‌سازی تبریز به توبیخ کتبی محکوم شد.

* دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، عوامل دیگر تیم‌ها‌، پرتاب نارنجک و ورود یکی از لیدرها به داخل زمین پس از پایان مسابقه رخ داد. این تیم به همین خاطر به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی قابل تجدیدنظر است).

* علیرضا منصوریان, سرمربی ذوب‌آهن به دلیل رفتار غیرورزشی و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد و پس از اخراج به نماینده فدراسیون اهانت و فحاشی کرد به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رأی قابل تجدیدنظر است).

* وحید محمدزاده,‌ بازیکن تیم ذوب‌آهن به دلیل اهانت به داور که از بازی اخراج شد به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رأی قابل تجدیدنظر است).

* محمد خرمگاه, مربی تیم ذوب‌آهن به دلیل اظهارات کذب نسبت به نماینده فدراسیون در کنفرانس خبری به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار