تغییر ساعت کاری ادارات استان قم به دستور استاندار

قم (پانا) - استاندار قم ضمن اعلام تغییر ساعت کاری ادارات استان قم برای صرفه جویی انرژی در فصل تابستان، بر توزیع متوازن و عادلانه پروژه ها در سطح استان تاکید و تکمیل طرح های نیمه تمام که در سال جاری قابل بهره برداری هستند را دارای اولویت دانست.

کد مطلب: ۹۲۱۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تغییر ساعت کاری ادارات استان قم به دستور استاندار

دکتر سرمست استاندار قم در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، بر توزیع متوازن و عادلانه پروژه ها در سطح استان تاکید کرد .

وی افزود : هر کدام از وظایف کارگروه های چهارگانه که امکان واگذاری به حوزه ی شهرستان را دارد نیز باید به فرمانداری تفویض اختیار شده و از ظرفیت های کارشناسی شهرستان برای پیگیری آنها استفاده شود.

مقام عالی دولت در استان همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت سمن ها در کارشناسی طرح هایی‌که در صحن شورا مطرح می شوند خاطرنشان کرد: سمن ها پتانسیل کارشناسی بسیار خوبی دارند و به صورت تخصصی می توانند مسئولان استان را در بررسی طرح ها کمک کنند.

سرمست در ادامه با اشاره به بررسی و تصویب توزیع اعتبارات هزینه‌ای و تملک سرمایه ای در سال 98 گفت: کمبود منابع و اعتبارات وجود داشته و دراین‌بین اولویت‌بندی و مدیریت بر منابع بایستی صورت بگیرد.

استاندار قم تاکید کرد: طرح‌های نیمه‌تمامی که تا پایان سال امکان بهره‌برداری دارند باید در اولویت طرح‌های عمرانی استان قم صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در استان قم ازنظر پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در سالهای گذشته با مشکل عدم توازن مواجه‌بوده ایم گفت: توزیع اعتبارات عمرانی باید با عدالت و توازن توام شده و بخشی از محرومیت و عقب‌ماندگی مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار را کاهش دهد.

سرمست بیان کرد: در پیگیری جذب اعتبارات استانی، مسئولان باید همت لازم را داشته و نسبت به تخصیص کامل اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

در این جلسه پیشنهادات کارگروه زیربنایی شورای برنامه ریزی استان قم از جمله طرح نیروگاه خورشیدی ۵ مگاواتی در اراضی روستای طغرود بخش جعفرآباد به مساحت ۷/۹ هکتار، مجتمع خدماتی رفاهی در روستای طرلاب به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و طرح کارگاه تزریق پلاستیک در روستای جوزه بخش خلجستان مورد تصویب قرار گرفتند.

همچنین استاندار قم ضمن دعوت از مشارکت مردم جهت مدیریت و صرفه جویی انرژی ، طی دستوری تغییر ساعت کاری ادارات استان قم از ابتدای تیرماه تا ۱۵ شهریورماه در راستای صرفه جویی مصرف انرژی را اعلام نمود .

بر اساس این دستور ساعت کاری ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ۶:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و در روز پنجشنبه از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۲:۳۰ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار