دعوت مسجدجامعی برای پویش خرید کتاب و نوشت افزار برای کودکان سیل‌زده

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران از مردم خواست تا در روزهای 30 و 31 خرداد به پویش خرید کتاب و نوشت افزار برای کودکان سیل‌زده بپیوندند.

کد مطلب: ۹۲۱۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دعوت مسجدجامعی برای پویش خرید کتاب و نوشت افزار برای کودکان سیل‌زده

به گزارش سایت شورای شهر، احمد مسجدجامعی از مردم برای پیوستن به کمپین «با مهر تا مهر» ویژه کودکان سیل‌زده دعوت کرد و گفت: در آستانه برگزاری کمپین ویژه کودکان مناطق سیل‌زده که به منظور اهدای کتاب‌های حوزه کودک و نوجوان، نوشت‌افزار و اسباب بازی از سوی سازمان هلال احمر و تعدادی از انجمن‌ها و تشکل‌های حوزه کودک و نوجوان قرار داریم و برهمین اساس از مردم و اهالی فرهنگ دعوت می‌شود تا در این کمپین شرکت کنند.

ما باید مواظب باشیم که کودکان در گرفتاری‌های روزمره‌ خانواده‌های آسیب دیده، فراموش نشوند و نیازها و خواسته‌های آنان از فهرست‌ها حذف نشود. بازی و شادی پس از هفته‌ها رنج حق این کودکان است و کم‌ترین وظیفه‌ی اخلاقی ما کمک به آنان برای دسترسی به این حقوق است که کتاب و اسباب‌بازی و نوشت‌افزار می‌تواند از رنج این کودکان بکاهد و بر نشاط و شادابی‌شان بیافزاید.

مسجدجامعی ادامه داد: در چنین شرایطی از مردم فرهیخته و شریف ایران دعوت می‌کنیم،روزهای سی‌ام و سی‌ویکم خرداد ماه با حضور پرشور گروه‌های دوستانه،صنفی،دانش‌آموزی، دانشجویی ، خانوادگی و ...در کتاب‌فروشی‌ها و مراکز اعلام شده و خرید کتاب‌های کودکان و نوجوانان، نوشت‌افزار از قبیل مداد رنگی و لوازم نقاشی و اسباب‌بازی‌های مناسب و اهدای آن به هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران مرهمی بر زخم‌های کودکان آسیب دیده از سیل بگذاریم.


وی همچنین ضمن دعوت از روزنامه‌نگاران، فعالان شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای گفت:از صدا و سیما نیز درخواست می‌کنیم با دعوت از مردم و فرهیختگان و انعکاس حضور آنها در این پویش به یاری این حرکت بیایند و امیدوارم با تلاش همگانی بتوانیم مرهمی باشیم بر زخم‌های این کودکان پس وعدۀ دیدار ما، ۳۰ و ۳۱ خرداد در کتاب‌فروشی‌ها و مراکز اعلام شده سراسر کشور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار