آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت تابستانی کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر نیشابور

نیشابور ( پانا ) - کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر نیشابور با 40 عنوان فعالیت و برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در دو گروه کارگاه‌های دوره ای و تخصصی دانش اموزان را در جهت شناسایی و پرورش استعداد های‌شان یاری می کند.

کد مطلب: ۹۲۱۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت تابستانی کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر نیشابور

مهدی لسانی مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر نیشابور، با اشاره به آغاز فعالیت‌های تابستانه در کانون اظهار کرد: کانون با هدف پرورش فکر و شکوفایی استعدادهای فردی، درمحیطی پرنشاط و اثربخش و با بهره‌گیری از توانمندی نیروی متخصص و باتجربه در طول سال فعالیت دارد.

وی افزود: همزمان با فصل تابستان و اوقات فراغت نو نهالان نیشابوری برنامه های امسال با رویکردی متفاوت تر و متنوع تر برای مخاطبان عرضه می شود.

لسانی بیان کرد: کانون شهید باهنر با تکیه بر تجربه های اندوخته شده خود، هرساله و در استقبال از ویژه برنامه‌های تابستان با رویکرد احیاء و به روزرسانی محتوای فعالیت‌های خاص ، اقدام به بازنگری در روش‌های فعالیت‌ها می‌کند .

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر نیشابور تصریح کرد: امسال این کارگاه‌ها در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی ، دینی وعلمی پیش‌بینی شده است

لسانی با اعلام عناوین این کارگاه‌ها اظهار کرد: طرح اوقات فراغت این کانون در رشته های؛ کتابخوانی-کاردستی -آموزش قرآن -هنرهای بومی و سنتی -شاهنامه و حافظ خوانی - محاسبات ذهنی (چرتکه) - قصه گویی-شطرنج-شنا - فوتبال - کاراته - ژیمناستیک - از خلاقیت تا کار آفرینی -نمایش خلاق- نقاشی - خوشنویسی- نمایش عروسکی-سرود - پویانمایی-سفالگری-عکاسی - کارگاه شعر- کارگاه داستان - روباتیک - اردوهای فوتبال حبابی - کارگاه کامپیوتر و کلاسهای خبرنگاری برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار