جشن نشاط اجتماعی در بهاباد برگزارشد

بهاباد (پانا ) - فرماندار بهاباد گفت : به منظور نشاط وشادابی دربین مردم جشن نشاط اجتماعی با همکاری فرمانداری بهاباد ورادیوجوان به صورت زنده ومستقیم تحت عنوان موج جوانی به مدت دوروز در بهاباد اجراشد.

کد مطلب: ۹۲۱۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن نشاط اجتماعی در بهاباد برگزارشد

محمد مهدی خانی زاده بهابادی با تایید این خبر افزود : به منظور نشاط و شادابی بین مردم وجوانان ومعرفی جاذبه های گردشگری و آثارتاریخی بهاباد به ممردم ایران برنامه زنده موج جوانی از شبکه رادیوئی جوان به مدت دوروزدر بهابادبرگزارشدومورد استقبال شهروندان قرارگرفت .

فرمانداربهاباد تصریح کرد : این جشن با اجرای مجری برتر رادیو تلویزیون از موج جوانی آقای حسن اسماعیل پور وهمکارانشان درپارک طوبی برگزارشد .

وی با اشاره به برگزاری جشن نشاط اجتماعی دربهاباد گفت : نشاط اجتماعی یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز است و باید برای افزایش نشاط در کشور تلاش کنیم.

خانی زادده تصریح کرد : هر قدر نشاط اجتماعی بالاتر رود رضایت‌مندی مردم بالا می‌رود و همین‌طور اعتماد و امید مردم هم افزایش پیدا می‌کند و آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

فرمانداربهاباد با تاکید بر اینکه از ظرفیت هنرمندان در برنامه های نشاط اجتماعی استفاده شود، گفت: جامعه که در آن نشاط اجتماعی وجود نداشته باشد کار وتلاش صورت نمی گیرد.

برگزاری همایش پیاده روی واجرای سرود و مسابقه وبرنامه های شاد و متنوع از دیگر برنامه های این جشن بود .

مهدی اخوان بهابادی - خبرنگارپانا بهاباد یزد

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار