شهرداری ها و دهیاری ها کمک دریافت می کنند

اردبیل (پانا) - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از کمک وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری ها و دهیاری ها خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری ها و دهیاری ها کمک دریافت می کنند

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با سفر به شهرهای گرمی از برخی پروژه های عمران شهری این شهرها بازدید و با مسوولان شهرداری و اعضای شوراها دیدار کرد .
او گفت: در سالجاری کمک های وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شهرداری ها و دهیاری ها انجام می شود ولی ایجاد تحول و جهش در شهرها و روستاهای استان یک نگاه جدید را می طلبد که یکی از محورهای آن دور شدن از تفکر اداره شهر و روستا با اتکای صرف به کمک های دولتی است .
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر توجه شهرداری ها و دهیاری ها و شوراها به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: برای اداره مطلوب شهرها و روستاها و تامین درآمد برای اجرای پروژه ها و تقویت زیرساختها چاره ای جز تغییر نگاه و رویکرد به اداره شهر و روستا و توجه ویژه به جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی نداریم .
جمالی نژاد در این سفر همچنین در بازدید از ساختمان گمرک آزادلوی گرمی که جزو مصوبات برجای مانده هیئت دولت در سالهای گذشته است در رایزنی با مقامات در خصوص اقدامات صورت گرفته برای عملیاتی شدن این مصوبه ابراز داشت : هم اکنون بررسیها و مطالعات نهایی شده و در بعضی موارد زیرساختهای اولیه در سه چهار سال گذشته انجام گرفته است .
او با اشاره به آماده بودن ساختمان برای بهره برداری گمرک و بازارچه و نمایشگاه دائمی در این گمرک خاطر نشان کرد: بی شک ایجاد گمرک، بازارچه و نمایشگاه دائمی به رشد، توسعه و رونق منطقه منتج خواهد شد .
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پایان اظهار امیداوری کرد که به زودی شاهد پایان کار و راه اندازی گمرک آزادلو در شهرستان گرمی به عنوان دومین گمرک استان اردبیل بعد از گمرک بین المللی بیله سوار باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار