پاکسازی ورودی جعفریه از دستفروشان

قم (پانا) - شهردار منطقه ۶ قم از اجرای عملیات رفع سد معبر و جمع آوری دستفروشان بلوار حضرت معصومه (س) خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پاکسازی ورودی جعفریه از دستفروشان

علی حاتمی فرد اظهار کرد: طرح ضربتی جمع آوری سد معبر و دست فروشان و برچیدن دکه‌های غیرمجاز ورودی بلوار حضرت معصومه (س) از سمت جاده جعفریه اجرا شد.

شهردار منطقه ۶ قم با بیان اینکه این طرح با حضور عوامل تخلفات شهری، مامورین نیروی انتظامی و اکیپ اجراییات شهرداری در محدوده ورودی شهر قم از سمت جعفریه انجام شد، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح دست‌فروشان و دکه های غیرمجاز جمع آوری شده و همچنین با برخی مغازه‌داران که با پیشروی غیرقانونی خود باعث ایجاد سد معبر شده بودند، برخورد شد.

حاتمی فرد از اجرای همزمان این طرح با انجام پروژه بهسازی و ساماندهی بلوار حضرت معصومه (س) که عملیات زیرسازی و اصلاح جداول و آسفالت این محدوده در حال اجرا است خبر داد و گفت: بر اساس سیاست های شهرداری مبنی بر ساماندهی و زیباسازی ورودی محور جعفریه، این طرح پس از جلسات متعدد شهرداری منطقه و معاونت خدمات شهری و ستاد تخلفات شهرداری قم و در راستای ساماندهی ورودی های شهر قم با اخذ مجوزهای قانونی و قضایی به اجرا درآمد.

طبق تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری کرده و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور به وسیله مأمورین خود اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار