رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی : آغاز فعالیت پایگاه‌های طرح سنجش سلامت نوآموزان از امروز

بیرجند (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی از آغاز 14 پایگاه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدوورود به دبستان و پیش دبستان از امروز در خراسان جنوبی خبرداد.

کد مطلب: ۹۲۱۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی : آغاز فعالیت پایگاه‌های طرح سنجش سلامت نوآموزان از امروز

مرضیه با اطمینان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان جنوبی گفت: 2 پایگاه ثابت دربیرجند و در سایر شهرستانها یک پایگاه ثابت و سیار تا پایان شهریور نوآموزان بدوو به دبستان و پیش دبستانی را سنجش می کنند.


خانم بااطمینان افزود: در بیرجند پایگاه‌های "حکمت یک" در خیابان رضوی و "پویا "در خیابان شیرین غربی روزانه 42 نوآموز را ارزیابی می کنند.


اوگفت: نوآموزان در این طرح ارزیابی بینایی ، شنوایی ، جسمانی و تحصیلی می شوند و در صورت قبولی برای ثبت نام به مدارس معرفی و درصورت داشتن مشکل، به مراکز تخصصی ارجاع می شوند.


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان هزینه سنجش هر نوآموز را 30 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این هزینه برای نوآموزان عشایری رایگان و برای افراد بی بضاعت به تشخیص مسئول پایگاه نیمه بهاء یا رایگان خواهد بود.


با اطمینان ساعت کاری 14 پایگاه طرح سنجش سلامت نوآموزان بدوورود به دبستان را 8 تا 12 دانست افزود: اصل شناسنامه نوآموز و والدین، یک قطعه عکس و کارت تکمیل شدن واکسیناسیون مدارکی است که برای اجرای این طرح برای هر نوآموز لازم است.


نوبت دهی طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدوورود به دبستان و پیش دبستان از 18 خرداد در مدارس آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار