حنیف‌نیا: ساماندهی نیروی انسانی در پروژه مهر الویت اصلی است

تهران (پانا) - هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران در اولین جلسه پروژه مهر منطقه 19 نوآوری های مدیران در مسیر پروژه مهر را تضمبن کننده خلق مهری ماندگار دانست.

کد مطلب: ۹۲۱۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حنیف‌نیا: ساماندهی نیروی انسانی در پروژه مهر الویت اصلی است

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، با حضور حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، اعضاء شورای معاونین، مسوولین کارگروه های پنجگانه و اعضاء کارگروه ها اولین جلسه ستاد پروژه مهر در سالن کنفرانس این منطقه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران هدف از این جلسه را بررسی وضعیت پروژه مهر و ساماندهی نیروی انسانی دانست و گفت: ساماندهی نیروی انسانی در پروژه مهر الویت اصلی و اول آموزش و پرورش منطقه 19تهران است و افزود: نوآوری های مدیران در مسیر پروژه مهر تضمین کننده خلق مهری ماندگارست.

حنیف نیا در ادامه جلسه با ذکر این نکته که باید تلاش کرد با مدیریت صحیح و هوشمندانه مشکلات موجود را به حداقل برسانیم، افزود: صدور ابلاغ همکاران مدارس تا پایان خرداد ماه به صورت واقعی در راستای شناسایی کسری نیروهای منطقه بسیار موثر می باشد.

وی در ادامه جلسه با بررسی اقدام های صورت پذیرفته در موضوع ثبت نام، با تاکید مجدد بر عدم اخذ هرگونه وجه اضافی در ایام ثبت نام بجز پول کتاب و حق بیمه دانش آموزی بر حفظ رعایت حقوق شهروندی در شاخص های ابلاغی تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار