ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی درمانی جزیره خارگ با بهره‌برداری از ۲ طرح بهداشتی درمانی

بوشهر(پانا) - با بهره‌برداری از مرکز جامع خدمات سلامت و مرکز خدمات سلامت دهان و دندان در جزیره قهرمان خارگ زیرساخت‌های بهداشتی درمانی این جزیره ارتقاء یافت.

کد مطلب: ۹۲۱۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی درمانی جزیره  خارگ با بهره‌برداری از ۲ طرح بهداشتی درمانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در حاشیه آیین افتتاح این مراکز گفت: ارتقاء زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در جزیره خارگ و ارائه خدمات مطلوب به مردم این جزیره یکی از اولویت‌های حوزه سلامت استان بوشهر بود که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.
دکتر سعید کشمیری گفت: مرکز خدمات جامع سلامت جزیره قهرمان خارگ در سه‌طبقه و با زیربنایی به مساحت ۱۰۵۵ مترمربع آماده ارائه خدمت به مردم است و امیدواریم که افتتاح این مرکز گوشه‌ای از انتظارات به‌حق مردم برای دریافت خدمات مطلوب بهداشتی را برآورده نماید.
دکتر کشمیری با اشاره به نقش ارتقاء زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در افزایش رضایتمندی مردم افزود: اعتبار ساخت و تجهیز این مرکز 30 میلیارد ریال است.
وی درباره افتتاح مرکز خدمات سلامت دهان و دندان نیز چنین گفت: از امروز مرکز خدمات سلامت دهان و دندان جزیره خارگ مانند سایر مراکز خدمات سلامت دهان و دندان در سراسر استان بوشهر به ارائه خدمات باکیفیت به مردم می‌پردازد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به خدماتی که در این مرکز به مردم ارائه خواهد شد افزود: این مرکز با زیربنای ۱۲۳ مترمربع و اعتبار 6 میلیارد ریالی ساخت و تجهیز شده است و همکاران من در این مرکز خدماتی نظیر معاینه دندان‌ها، کشیدن دندان، ترمیم، جرم‌گیری، فیشورسیلنت و دیگر اقدامات بهداشتی را به مردم ارائه خواهد داد.
مرکز خدمات جامع سلامت و مرکز خدمات سلامت دهان و دندان جزیره خارگ با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.
گفتنی است 12 مرکز خدمات سلامت دهان و دندان و 10 یونیت سیار دندانپزشکی در تمامی شهرستان‌های استان بوشهر افتتاح و راه اندازی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار