برگزاری دوره آموزشی مدیریت، حفظ و نگهداری فضاها و اماکن ورزشی ویژه مدیران اماکن ورزشی خراسان رضوی

مشهد (پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی مدیریت، حفظ و نگهداری فضاها و اماکن ورزشی با حضور بیش از 150 نفر از مدیران اماکن ورزشی استان از تاریخ 21 لغایت 23 خرداد در مشهد خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی مدیریت، حفظ و نگهداری فضاها و اماکن ورزشی ویژه مدیران اماکن ورزشی خراسان رضوی

صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: این دوره در راسـتای آموزش و توانمندسازی مدیران و معاونان مجتمع های آموزشـی ورزشی و همچنین ارتقـاء مهارت های شـغلی و افزایش میزان و کیفیت عملکرد این همکاران و به منظور دستیابی به رشد و توسعه، بهبود مدیریت و افزایش کارآیی مجتمع های آموزشی ورزشی برگزار شد.

وی در خصوص برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: گسترش تربیت بدنی و ورزش نیازمند توسعه همه جانبه و توجه به عوامل موثر بر آن از جمله برنامه، فضا، تجهیزات و نیروی انسانی می باشد.

سلطانی تصریح کرد: حفظ و نگهداری اماکن و مجتمع های ورزشی، آشنایی با حقوق ورزشی، مدیریت استخر، حفظ و نگهداری آن، ضوابط اداری مجتمع های ورزشی، روش کاشت و نگهداری چمن طبیعی، انواع کفپوش، چمن مصنوعی و چگونگی نصب آن ها، مدیریت دانش و تبادل تجربیات و بازدید میدانی از اماکن ورزشی از جمله سرفصل های این دوره آموزشی 40 ساعته بود که برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار