معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان :

40 درصد از مراکز پیش دبستانی تحت پوشش طرح کانون غنچه های هلال قرار می گیرند

هرمزگان(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان از توسعه و همکاری های آموزش و پرورش و سازمان جوانان هلال احمر در قالب تفاهم نامه ای جامع و مشترک خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
40 درصد از مراکز پیش دبستانی تحت پوشش طرح کانون غنچه های هلال قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، ایرج بیت اللهی در نشست با نمایندگان سازمان جوانان هلال احمر با تاکید بر اهداف و برنامه های سند تحول بنیادین افزود : آموزش در دوره ی پیش دبستانی اولویت آموزش و پرورش است لذا باید همه ی تلاش خود را برای ارتقای مهارت ها در دوره ی پیش دبستانی انجام دهیم .

وی تصریح کرد : ارتقای مهارت ها در دوره ی پیش دبستانی می تواند به بهبود کیفیت یاددهی و یاددگیری در دوره های دیگر آموزشی کمک کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اجرای فعالیت ها و برنامه های کانون غنچه های هلال در مراکز پیش دبستانی گفت : فراهم آوردن زمینه های لازم برای نقش آفرینی مراکز پیش دبستانی به عنوان کسب تجربیات تربیتی محلی و آشنایی نوآموزان و مربیان با مفاهیم بشردوستانه و آموزه های امدادی از اهداف مهم اجرای این طرح می باشد.

وی اضافه کرد : برگزاری کارگاه های توانمندسازی نیروی انسانی حوزه ی پیش دبستانی بر اساس توافق نامه طرفین از برنامه های مهم اجرایی می باشد.

بیت اللهی ادامه داد : آموزش فعالیت های پایه ی امدادی ، مهارت های شهروندی و مفاهیم بشردوستانه به نوآموزان سبب می شود تا آن ها به سطحی از مهارت ها برسند که در زندگی شخصی و اجتماعی خود عملیاتی نمایند.

وی بیان داشت : تا کنون درمراکز پیش دبستانی نواحی یک و دو بندرعباس آموزش های امدادی ویژه ی مربیان پیش دبستانی اجرا گردیده است .

این مقام مسئول یادآور شد : برای سال تحصیلی 99-98 ، 40 درصد از مراکز پیش دبستانی این استان تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت و از اموزش های لازم برخوردار خواهند شد.

بیت اللهی در پایان با اشاره به روند اجرای طرح کانون غنچه های هلال در مراکز پیش دبستانی گفت : برای تحقق این هدف ، انعقاد تفاهم نامه بومی و استانی بین آموزش و پرورش و سازمان جمعیت هلال احمر مراحل اجرایی خود را طی می کند. که امیدواریم بتوانیم در سایه مشارکت جمعی در تحقق این برنامه گام های اساسی را برداریم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار