محمد صیدلو: با نگاه آینده پژوهانه و برنامه ریزی دقیق در حوزه اجرای پروژه مهر 98به وظایف خود عمل کنیم

تهران(پانا) - اولین نشست پروژه مهر 1398 اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۱۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: با نگاه آینده پژوهانه و برنامه ریزی دقیق در حوزه اجرای پروژه مهر 98به وظایف خود عمل کنیم

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ابتدای این نشست ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا حافظی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: این مرد بزرگ با پایه گذاری نهاد ارزشمندی به نام خیرین مدرسه ساز حرکتی را در کشور آغاز کرد که به هیچ گاه از ذهن ها پاک نخواهد شد و این درس بزرگی است که ما باید از آن یاد بگیریم .

او در ادامه با اشاره با اهمیت پروژه مهر و آماده سازی شرایط مطلوب در جهت آغاز نمودن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در حقیقت پروژه مهر یک توجه ویژه است به بخشی خاص از وظایف آموزش و پرورش در یک مدت زمان مشخص و معین که باید این بخش از وظایف مورد توجه جدی تر قرار گیرد .

صیدلو با تاکید بر اینکه باید با نگاه آینده پژوهانه و با برنامه ریزی دقیق در این حوزه به وظایف خود عمل کنیم تصریح کرد: هر کس در این راستا باید کار خود را به درستی وظرافت انجام دهد تا بتوانیم به هدفهای مورد نظر دسترسی پیدا کنیم .

این مقام مسئول کار تخصصی و کارشناسی در تمامی کمیته های زیر مجموعه پروژه مهر راضروری دانست و خاطرنشان کرد: همگی کمیته‌ها باید با برنامه ریزی و زمانبندی دقیق وظایف خود را به گونه ای انجام دهند که در روز آغازین مهر تمامی شرایط مطلوب درجهت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی فراهم گردیده باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار