کشف 823 کیلو و 400 گرم تریاک توسط مأموران انتظامی در فارس

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان از کشف 823 کیلو و 400 گرم تریاک توسط مأموران انتظامی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف 823 کیلو و 400 گرم تریاک توسط مأموران انتظامی در فارس

سردار رهام بخش حبیبی، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "فیروز آباد" از خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر را در سطح محورهای مواصلاتی دارند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و نسبت به کنترل خودروهای عبوری اقدام کردند که پس از مدتی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و دستور ایست دادند، ولی راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، لاستیک‌های این خودرو را هدف قرار داده و خودرو را متوقف کردند.

سردار حبیبی افزود: در بازرسی از این خودرو 675 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر و به دستگاه قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انجام یک عملیات دیگر در شهرستان "نی ریز" گفت: مأموران انتظامی بخش "قطرویه" در این شهرستان، از دپو میزان قابل توجهی مواد مخدر در یک منزل مخروبه مطلع و برای بررسی به محل اعزام شدند.

سردار حبیبی گفت: در بازرسی از این منزل مخروبه، 148 کیلو و۴۰۰ گرم تریاک کشف و تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

وی تأکید کرد : مبارزه بی امان با مواد مخدر از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی استان فارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار