مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان نقش اساسی در کاهش هزینه های تحمیلی به جامعه ، خانواده دارد

بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان نقش اساسی در کاهش هزینه های تحمیلی به جامعه ، خانواده دارد

کد مطلب: ۹۲۱۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان نقش اساسی در کاهش هزینه های تحمیلی به جامعه ، خانواده دارد

عباس سعیدی در جلسه هماهنگی مدیران پایگاه های طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان اظهار داشت: سنجش از مهم ترین فعالیت های آموزش و پرورش استثنایی می باشد

وی خطاب به مدعوین گفت: بدانید کاری که شما از روی انگیزه و تمایل قلبیتان انجام می دهید قطعا در سرنوشت و زندگی نوآموزان ما تاثیر گذار خواهد بود.

سعیدی در ادامه افزود: اجرای طرح سنجش به عنوان یک برنامه ملی می تواند با کمک به تشخیص بهنگام آسیب ها، اختلالات و مخاطرات، نقش اساسی در کاهش هزینه های تحمیلی به جامعه ، خانواده و ارگان های ذیربط داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این گردهمایی، نحوه برخورد عوامل پایگاه سنجش را مراجعین بسیار مهم ارزیابی کرد و با اشاره به رقم بالای 18000 نوآموز نیازمند به سنجش گفت: تکریم ارباب و رجوع و رعایت حقوق آنان در ایجاد انگیزه نوآموزان جهت سیرمراحل زندگی تحصیلی آنها همیشه سرلوحه کار آموزش و پرورش بوده است.

وی خطاب به والدین نوآموزان نیز گفت: توصیه می شود والدین محترم، فرزندان خود را جهت انجام سنجش به موقع به پایگاه ها ارجاع دهند و تا روزهای پایانی سنجش صبر نکنند.

علی متقیان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز در این جلسه گفت: تبلیغات لازم در رابطه با طرح سنجش از طریق صدا و سیما و رسانه های فضای مجازی انجام شده است و در دستور کار می باشد.

وی از صدور دستورالعمل های لازم به کلیه شهرستان های استان خبر داد و خاطر نشان کرد :هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان ها در افتتاح پایگاه های سنجش با حضور مسئولین استانی از اهم کارها در شهرستان هاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار