خون رقصه، تئاتری چالش برانگیز در کاشمربه روی صحنه رفت

کاشمر (پانا)_ کارگردان پیشکسوت تئاتر به رسالتی که بر دوش تمامی هنرمندان قرار دارد اشاره کرد و گفت : ما وظیفه داریم ارزش های اجتماعی و اخلاقی جامعه را به تماشاچی نشان دهیم.

کد مطلب: ۹۲۱۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
خون رقصه، تئاتری چالش برانگیز در کاشمربه روی صحنه رفت

محمد ناصری کارگردان نمایش خون رقصه در گفتگوی صمیمی به خبرنگارپانا گفت: این نمایش براساس زندگی واقعی دختری ۱۹ساله است که به جانبازی ۸۰درصد علاقه مند می‌شود و برای ازدواج با اعتراض و مخالفت های شدید خانواده خود روبرو می‌شود.
استاد ناصری ادامه داد: این داستان روایتی مستند است که برای اولین بار درکاشمر اجرا می‌شود و درواقع قصه جانفشانی زنان سرزمین مان در عرصه دفاع مقدس ودفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی کشورمان است .دفاعی که برای آنان حکم یک هدف بزرگ رادارد که محقق شدنش تنها به دست خودشان انجام می‌شود.
کارگردان نمایش ضمن تقدیر و تشکر از اساتید خود رضا صابری، مصطفی زاده، محمود دادفر و برات الله شیبانی، به دانش آموزان علاقه مند به تئاتر و نمایش های صحنه ای گفت: در گام اول دانش آموزان باید زیاد مطالعه داشته باشند. درگام دوم آموزش های لازم را ببینند و در آخر روی سوژه های با ارزش اجتماعی کار کنند و به دنبال سوژه های سطحی نروند‌.
ناصری خاطر نشان کرد: نه تنها ما بلکه تمامی هنرمندان برای بهتر دیده شدن به حمایت و همراهی مسئولان نیاز داریم.

وی گفت: با توجه به این که امشب اولین شب اجرای این نمایش بود حضور پرشور و بی سابقه مردم به ما دلگرمی و امیدواری بی حد و اندازه ای راداد تا این راه را ادامه بدهیم و موفق تر عمل کنیم. این دلگرمی ها ما را درانتظار آینده ای روشن استوار تر و امیدوار تر ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار