اکرمی معاون آموزش متوسطه استان در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مدرسه یار میانه؛

مدرسه سازی خیرین باعث افزایش امید به ادامه تحصیل دانش آموزان شده است

هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه میانه با حضور اکرمی معاون آموزش متوسطه استان،نجفی معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان، ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه ، مسئولین استانی و منطقه ای و خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و مدیران مدارس منطقه در مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه سازی خیرین باعث افزایش امید به ادامه تحصیل دانش آموزان شده است

اکرمی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در امر تعلیم و تربیت گفت براساس سند تحول بنیادین مهمترین رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان هایی هم تراز جمهوری اسلامی ایران است که تحقق این امر علاوه بر تلاش های مدارس در این زمینه در گرو کمک خیرین برای ساخت و تامین فضاهای آموزشی مناسب برای دانش آموزان است.

وی هوشیاری و سخاوتمندی را از ویژگی های خیرین دانست و گفت منافع کارهای خیرین بیشتر از ساخت یک مدرسه است و اصلی ترین جنبه آن کاهش هزینه های اجتماعی جامعه است.

اکرمی آموزش و پرورش را منشا توسعه کشور دانست و افزود خیرین از روی خرد و اندیشه در امر مدرسه سازی سرمایه گذاری می کنند و میزان توسعه یافتگی کشور وابسته به میزان مشارکت خیرین در این زمینه است .

معاون آموزش متوسطه استان سرمایه گذاری خیرین در امر مدرسه سازی را باعث ارتقای سلامت و افزایش نشاط و شادابی دانش آموزان دانست و افزود امر مدرسه سازی توسط خیرین باعث افزایش امید به ادامه تحصیل به ویژه برای دختران بازمانده از تحصیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار