معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه یار و مدرسه ساز؛

تهیه نیازهای آموزشی و پرورشی مدارس از اولویت های اصلی منطقه است

میانه (پانا)-هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه میانه با حضور اکرمی معاون آموزش متوسطه استان،نجفی معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان، ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه ، مسئولین استانی و منطقه ای و خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و مدیران مدارس منطقه در مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۱۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تهیه نیازهای آموزشی و پرورشی مدارس از اولویت های اصلی منطقه است

ساجدی فر ضمن تسلیت درگذشت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور دکتر حافظی، از تلاش مدیران منطقه برای جذب خیرین در امر مدرسه یاری قدردانی کرد و افزود آماده سازی فضای آموزشی و توجه ویژه به محیط آموزشی از شاخصه های آموزش و پرورش منطقه است.

وی با اشاره به وجود ۲۵۰۰۰ دانش آموز در منطقه میانه گفت آموزش و پرورش منطقه با فراهم کردن کلاس درس برای دانش آموزان دورافتاده ترین روستای منطقه مانع از محرومیت آنها از تحصیل و تهذیب نفس شده است.

ساجدی فر با قدردانی از مشارکت همه جانبه مدیران مدارس منطقه در بخش مدرسه یاری افزود ۴۰ درصد مدارس منطقه نیاز مبرم به تخریب و بازسازی دارد و در همین راستا آموزش و پرورش منطقه نیاز مند مشارکت خیرین بزرگوار برای ایجاد فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان و تامین نیاز های پایه آنها است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه ضمن قدردانی از موسسین مدارس غیردولتی در تامین نیاز های مدارس شبانه روزی منطقه در سالتحصیلی جاری خبر داد و با بیان اینکه از خیرین انتظار داریم در برنامه های فرهنگی و شاداب سازی محیط اموزی دانش اموزان مشارکت بیشتر داشته باشند افزود کوچکترین هدیه به دانش اموزان بی بصاعت مصداق کارخیری است که خداوند سفارش کرده است "هر کار خیری را برای خود از پیش می فرستید آن را نزد خدا خواهید یافت".

لدا کنار دانش اموزان نیازمند بودن مهمترین کارهای خیر و خداپسندانه است

لازم به ذکر است بصیرت رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز میانه از مشارکت سی و شش میلیارد ریالی در امر احداث مدارس خیری و مبلغ ششصد و هشتاد میلیون ریالی به صورت نقدی خیرین در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز میانه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار