اجرای سند توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملارد

ملارد(پانا) - فرماندار ملارد گفت : سند توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملارد در بخش های عمرانی ، توسعه ای و خدماتی تعریف شده طی سال های نود وشش تا ۱۴۰۰ در ملارد به اجرا درخواهد آمد که تاکنون پنجاه و سه درصد از این اعتبارات تخصیص و یا جذب شده است.

کد مطلب: ۹۲۱۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای  سند توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی شهرستان ملارد

توکلی کجانی فرماندار ملارداولویت‌های شهرستان در تخصیص اعتبارات دولتی را تأمین آب شرب، سلامت و بهداشت و توسعه و ایمن سازی راه‌های مواصلاتی شهری و روستائی عنوان کردو بر توجه به مقولاتی از جمله، احداث ساختمان مدیریت بحران، ساخت خانه جوان و واگذاری انشعابات برای طرح‌های یاد شده را مورد تاکید قرار داد.

اواز تغییر رویکرد شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و به دنبال آن کاهش و چابک‌سازی کارگروه‌های مربوطه خبر داد و از برخی روسای ادارات که در طول سال گذشته برای اداره متبوع آنها اعتباری اختصاص داده نشده انتقاد کرد .

توکلی کجانی افزود: اینکه برای پروژه‌ها و طرح‌های مورد نیاز شهرستان به بودجه ارزش افزوده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها چشم دوخته و اعتبارات تخصیص شده از سوی استان را دنبال نکنیم کار درستی نمی باشد که انتظار می رود در مهلت باقیمانده این مهم از سوی ادارات مربوطه پیگیری شود .

او اضافه کرد :سند توسعه شهرستان، سند مهمی می باشد که در آن همه طرح‌ها و برنامه‌ها تا سال ۱۴۰۰ دیده شده و نباید در تنظیم آن اولویت‌ها و موضوعی از قلم افتاده و نادیده گرفته شود.

فرماندار شهرستان ملارد در ادامه به لزوم تکمیل شهرک اداری شهرستان اشاره کرد و از راهکارهایی گفت که می توان از طریق آن به ساخت ساختمان‌های اداری در شهرک اداری کمک کرد که در مصوبات جلسه گنجانده و برای اقدام به دستگاه‌ها ابلاغ گردید .

/خبرنگار: زهراعین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار