مدیر آموزش و پرورش نیشابور: مشکل هنرستان وکیلی8 نیشابور به زودی حل می شود

نیشابور ( پانا ) - جلسه تعیین تکلیف و حل اختلاف زمین وقفی بین آموزش و پرورش و همچنین حوزه علمیه نیشابور مربوط به هنرستان وکیلی8 در محل دفتر امام جمعه نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش نیشابور: مشکل هنرستان وکیلی8 نیشابور به زودی حل می شود

در این جلسه ابتدا حجه الاسلام یعقوبی به قرائت دستورالعمل ارسالی از طرف نماینده ولی فقیه در امور وقف کشور پرداخت و گفت: بر اساس ابلاغیه ارسالی، مقرر شده است با جابجایی و معاوضه زمین وکیلی8 با زمین و یا ملک جایگزین موافقت شود.

وی افزود: در این ابلاغیه تاکید شده است که زمین جایگزین باید شرایط مطلوب ساخت حوزه علمیه را داشته باشد و از لحاظ کیفی و موقعیتی لااقل در سطح زمین هنرستان وکیلی8 باشد.

امام جمعه نیشابور خاطر نشان کرد: ما تلاش می کنیم، زمین های معرفی شده توسط آموزش و پرورش شهرستان در اسرع وقت توسط کارشناسان و صاحب نظران حوزه علمیه استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و این موضوع به زودی حل و فسخ شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور نیز با تقدیر از همکاری های امام جمعه و اداره اوقاف نیشابور از حل مشکل هنرستان وکیلی8 در کمترین زمان ممکن خبر داد.

حسین مهرابادی با اظهار خرسندی از فرصت پیش آمده، گفت: این موضوع، دامنه بسیار گسترده ای داشت که با لطف خداوند و تدبیر مسئولان ذیربط و با تصمیم اتخاذ شده به خوبی مدیریت شده است و درواقع حل موضوع هنرستان وکیلی 8 باعث ارتباط و اتحاد بیشتر حوزه و مدرسه می شود.

گفتنی است: پس از پایان جلسه، امام جمعه، ریاست اداره اوقاف و رییس حوزه علمیه فضل با همراهی مدیر آموزش و پرورش از زمین های معرفی مورد نظر بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار