رقابت استارت‌آپ‌های فین‌تک و سلامت در اینوتکس ۲۰۱۹ 

تهران (پانا) - مسابقه استارت‌آپ‌های حوزه‌های فین‌تک و سلامت توسط رفاتک همزمان با نمایشگاه اینوتکس 2019 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۱۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت استارت‌آپ‌های فین‌تک و سلامت در اینوتکس ۲۰۱۹ 

محمدرضا سهمانی، مدیرعامل بانک رفاه طی سخنانی در افتتاحیه رویداد رفاتک پیچ با اشاره به این که از این بانک به عنوان بانک سلامت محور یاد می‌شود، ایجاد مرکز نوآوری رفاتک را گامی در راستای استفاده حداکثری از مزیت های فناوری در بانک رفاه عنوان کرد.
رحمتی، عضو هیات مدیره بانک رفاه هم با بیان این که بانک‌ها برای اینکه سهم بازار را از دست ندهند، باید به سمت فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها بروند و آنها را به خود جذب کنند، اظهار داشت:
بانک رفاه چند سالی است که به فکر تغییر و همگامی با تکنولوژی افتاده و ایجاد مرکز نوآوری هم در این راستا صورت گرفته است.
هادی ویسی، رئیس مرکز نوآوری رفاتک، هدف از برگزاری مسابقه میان استارتاپ‌ها و صاحبان ایده دو حوزه فین‌تک (فناوری های مالی) و سلامت را ایجاد تعامل میان آنها اعلام کرد و گفت: بانک رفاه همواره با مراکز درمانی و بیمه‌ای فعال در حوزه سلامت در ارتباط بوده است و به دلیل رویکرد و ارتباط مستقیم بانک با بدنه سلامت کشور، دو محور اصلی مرکز نوآوری رفاتک، فین‌تک و سلامت است. البته خارج از این حوزه در کسب‌وکارهایی نیز که در مرحله ارلی استیج هستند سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.
به گفته وی از بین 70 ایده ارائه شده به مرکز 11 ایده برتر برای شرکت در این رویداد و رقابت در حضور داوران پذیرفته شده اند.
در رویداد رفاتک پیچ که با حضور مدیرعامل و هیات مدیره بانک رفاه و استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک و سلامت و رونمایی از رادیو اینترنتی بانک رفاه در محل نمایشگاه اینوتکس برگزار شد
تیم‌های شرکت کننده به معرفی اجمالی شرکت، اهداف، تیم، مشکلات، راه‌حل، فرصت بازار، محصول، مشتریان، تکنولوژی، رقبا، کشش، مدل کسب‌ وکار و برنامه بازاریابی امور مالی استارتاپ‌ خود پرداختند. در پایان این رویداد تیم‌های دنگی‌پال، ارزدیجیتال، جیبی‌مو و آسانیسم به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند.
رفاتک که در سال 1397 با هدف فعالیت در دو حوزه ی اصلی فناوری مالی و سلامت توسط بانک رفاه و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف تاسیس شده می کوشد با توجه به توان و زیرساخت های بانک و شرکای کلیدی آن و استفاده از توان متخصصان و نخبگان کشور به عنوان یکی از بازیگران اصلی زیست بوم فناوری مالی و سلامت ایران شناخته شود و بتواند بین دو حوزه مالی و سلامت پل بزند. نوآوران حوزه های مالی و سلامت می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مرکز و بهره مندی از تسهیلات آن به نشانی www.refatech.com مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار