معاون حقوقی رئیس‌جمهوری: تخلفات شوراها بسیار کم است

تهران (پانا) - معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت نسبت تخلف در شوراها عدد بسیار کمی است و باید به تخلفات دستگاه‌های دیگر توجه شود.

کد مطلب: ۹۲۱۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری: تخلفات شوراها بسیار کم است

به گزاش ایرنا، لعیا جنیدی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری نوزدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: مزایا و عملکرد شوراها در مقایسه با میزان تخلفات آنها که بسیار کم است، با وجود بیش از ۱۲۰ هزار عضو باید سنجیده شود.

وی اظهار داشت: اکنون آمار درستی از سلب عضویت اعضای شوراها که شاید یک دهم درصد تخلفات منجر به این سلب عضویت شود، وجود دارد و احتمال تخلف در هر نهادی طبیعی است.

جنیدی تصریح کرد: باید از ظرفیت شوراها که در لایحه شهروندی نیز تاکید ویژه ای بر آن شده است، استفاده بهینه شود زیرا آنها جایگاه اساسی در جامعه دارند.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه به زودی کارگروه ویژه ای برای حل و فصل مشکلات شوراها در معاونت حقوقی ریاست جمهوری تشکیل می‌شود، اصلاح قوانین و مصوبات و کاهش ابطال مصوبات شوراها را از وظایف این کارگروه بیان کرد.

جنیدی در زمینه تاریخ انتخابات شورای عالی استان‌ها که قرار است اواخر خردادماه برگزار شود، تصریح کرد: اطلاعی در این زمینه ندارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار