استاندار کرمانشاه:

ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یک مطالبه جدی است

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: اورامانات یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است.

کد مطلب: ۹۲۱۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یک مطالبه جدی است

هوشنگ بازوند در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان جوانرود که با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده اورامانات، فرماندار جوانرود و مدیران دستگاههای مختلف برگزار شد؛ اظهار داشت: از تمام مدیرانی که در این شرایط دشوار تحریم برای اداره بهتر کشور و رفاه مردم زحمت می کشند؛ صمیمانه تشکر‌ می کنم.

وی تصریح کرد: رونق تولید کلید حل هر مشکلی است و این امر نیازمند تسهیل گری برای کارآفرینان و سرمایه گذاران است و لازمه رونق تولید مبارزه مداوم با فساد اداری و فساد مالی است زیرا فساد می تواند یک مانع جدی در فرایند تولید و سرمایه گذاری باشد.

بازوند ادامه داد: ثبت جهانی منظر طبیعی اورامانات یکی از مطالبات مهم استان است و امیدوارم بتوانیم در پایان سال ۹۸ این پرونده را به یونسکو بفرستیم و ثبت منظر جهانی اورامانات یک ظرفیت عظیم برای توسعه منطقه و استان کرمانشاه ایجاد می کند.

مقام عالی استان بیان داشت: همه کلانشهرها دارای شهرهایی در همجوار خود برای استراحت و آرامش فعالین خدماتی و اقتصادی خویش هستند و شهر کرمانشاه یک میلیون نفری نیز کاملا نیازمند ایجاد یک شهر جدید است و الا نیروی فعال و توانمند آن، این آرامش و آسایش را در استان های دیگر جستجو می کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: اورامانات یکی از گزینه های پیشنهادی برای احداث شهر جدید کرمانشاه است و امیدواریم مورد موافقت قرار بگیرد.

هوشنگ بازوند تصریح کرد: شهرک صنعتی جوانرود سال ۸۰ دایر شده ولی متاسفانه هنوز از زیرساخت های لازم برخوردار نیست و امسال با اختصاص اعتبار زیرساخت های لازم و آب مورد نیاز مجموعه را فراهم می کنیم تا در سال رونق تولید این شهرک صنعتی وارد چرخه سرمایه گذاری شود.

وی در پایان گفت: استخر شنا و زمین چمن فوتبال یکی از نیازهای جدی مردم جوانرود است. مقرر شده استخر موقتا راه اندازی شود و تعمیرات داخلی باقی مانده در زمستان انجام شود‌. همچنین پیست اطراف زمین چمن نیز تا ۲۰ روزه آینده به بهره برداری برسد و کشت زمین چمن نیز در فصل مناسب انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار