٢٣ کیلومتر از باند دوم قطعه_٤ آزاد راه ارومیه - تبریز زیر بار ترافیک می رود

ارومیه(پانا)- فرماندار شهرستان اسکو اعلام کرد : ٢٣ کیلومتر از باند دوم قطعه_٤ آزاد راه ارومیه - تبریز تا ٢٨ تیرماه سال جاری زیر بار ترافیک می رود.

کد مطلب: ۹۲۱۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
٢٣ کیلومتر از باند دوم قطعه_٤ آزاد راه ارومیه - تبریز زیر بار ترافیک می رود

قطعه ٤ آزاد راه ارومیه - تبریز به طول ٣١ کیلومتر از سه راهی روستای سرای تا سه راهی روستای خاصبان بخش ایلخچی می باشد و هم اکنون یکی از باندهای آن به صورت دوطرفه زیر بار ترافیک قرار دارد که تا بیست و هشتم تیرماه ٢٣ کیلومتر از باند دوم این قطعه برای تردد خودروها آماده خواهد شد.

فرماندار اسکو در حاشیه بازدید از محور جزیره اسلامی ، آزاد راه ارومیه - تبریز خاطرنشان کرد با توجه به آمار بالای تصادفات و حوادث رانندگی در این محور، انشالله با فراهم شدن امکان تردد ایمن و استاندار شاهد کاهش تصادفات رانندگی در شهرستان خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد با اتمام و افتتاح کامل قطعه ٤ و همچنین اتمام کل پروژه در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش سطح رضایتمندی مردم شهرستان و مسافرین و گردشگران خواهیم بود.

مهندس رضی منش ضمن تأکید بر نقش و اهمیت راهها و ارتباطات در امر توسعه پایدار، افزودند؛ حمل و نقل چون شریانی است که سایر اجزای خدماتی، بازرگانی، صنعتی و کشاورزی را در دو سطح ملی و بین المللی به هم پیوند می دهد و تاثیرات عمیقی بر گسترش صنعت توریسم و گردشگری در توسعه ترانزیت منطقه ای و رونق سایر بخش‌های اقتصادی و محرومیت زدایی از روستاها و سکونتگاه‌های منطقه خواهد گذاشت.

آزاد راه تبریز _ ارومیه به طول ١٣١ کیلومتر در شمال غرب کشور می باشد که در پنج قطعه ساخته می شود و استان آذربایجان شرقی را به ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی متصل می کند و اتمام آن نقش کلیدی در گسترش شبکه ترانزیت غرب به شرق کشور، کاهش مسافت ارومیه - تبریز با گذر از میانگذر دریاچه ارومیه ارتباط بین آزادراه های تبریز-زنجان، تبریز-مرند و تبریز-ارومیه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار