گردهمایی معاونین پژوهش و برنامه ریزی نواحی و مناطق استان

اصفهان (پانا) - گردهمایی معاونین پژوهش و برنامه ریزی نواحی و مناطق استان با حضور معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۱۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی معاونین پژوهش و برنامه ریزی نواحی و مناطق استان

غلامحسین سخایی در گردهمایی معاونین پژوهش و برنامه ریزی نواحی و مناطق استان ضمن خیرمقدم به معاونین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: سازمان پِژوهش و برنامه ریزی آموزشی قلب وزارت آموزش و پرورش می باشد و این جایگاه از اهمیت ویژه ای در آموزش و پرورش برخوردار است .
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن تشکر از استاندار اصفهان و مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین تاکید کرد: کمبود نیروی انسانی از دغدغه های اصلی همه مسئولان استان است و مناطق و نواحی استان اصفهان با کمبود 16 هزار نیرو مواجه است و باید با تمام وجود و با همفکری شما عزیزان بتوانیم راه حل های قانونی این کمبود را مرتفع نماییم .
غلامحسن سخایی اظهار کرد: هرگونه نقل و انتقالات داخل و خارج از استان در مناطق و نواحی حتما با تایید و هماهنگی معاون پژوهش و برنامه ریزی منطقه و ناحیه صورت پذیرد .
در ادامه علیرضا عابدی ، رییس گروه طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان شیوه نامه ساماندهی را به صور مفصل مورد بحث و بررسی قرار داد و دیدگاه ها و نظرات معاونین مناطق و نواحی استان را جویا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار