جلسه هماهنگی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برگزار شد

اصفهان (پانا) - جلسه برنامه ریزی و هماهنگی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس با حضور اعضای کمیته انتخاب و انتصاب اداره کل استان اصفهان در دفتر رئیس اداره آموزش دوره اول متوسطه تشکیل گردید.

کد مطلب: ۹۲۱۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برگزار شد

علی اعرابی در جلسه هماهنگی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس، گفت: آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان همزمان با سراسر کشور و باحضور ۱۶۷۰ نفر از داوطلبان انتصاب در پست مدیریت مدارس در ۴۱ مرکز آزمون در نواحی و مراکز شهرستان های استان در روز سه شنبه ۲۸ /۰۳/ ۹۸ برگزار می گردد.
اعرابی مدیر پروژه استانی انتخاب و انتصاب اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه گزارشی از روند اجرایی ثبت نام داوطلبین ارائه و تعداد ثبت نام شدگان را ۱۷۷۱ نفر اعلام کرد و گفت: که از این تعداد۱۶۷۰ نفر واجد شرایط شرکت در آزمون می باشند .
در ادامه جلسه روسای ادارات آموزش نیروی انسانی ، فناوری اطلاعات و سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه حوزه های آزمون ارائه و در ادامه شیوه نامه اجرایی آزمون جهت ابلاغ به ادارات آموزش و پرورش استان تدوین گردید.
در پایان مقرر گردید به منظور هماهنگی و توجیه عوامل اجرایی آزمون نواحی و شهرستان های استان جلسه ویدئو کنفرانس در روز پنج شنبه مورخ 98/03/23 برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار