جایگاه ممتاز نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی تهران در منطقه خاورمیانه

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج ا ایران نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی تهران را یکی از مهمترین نمایشگاه های کشور و منطقه خاورمیانه بیان کرد و گفت: حضور چشمگیر شرکت های داخلی و بین المللی مصداق مشخصی برای اهمیت این نمایشگاه است.

کد مطلب: ۹۲۱۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه ممتاز نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی تهران در منطقه خاورمیانه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی؛ بهمن حسین زاده افزود: صنعت کشاورزی و غذایی از صنایع مهم و استراتژیک محسوب می شود و باید برای توسعه این بخش گام های بلندی برداشته شود که بر این اساس ما تلاش می کنیم با برگزاری نمایشگاه های مرتبط، قدمی در جهت توسعه این صنعت برداریم.

وی با اشاره به شعار امسال(حمایت از کالای ایرانی) گفت: برای تحقق این هدف در همه نمایشگاه ها حضور شرکت ها و واحد های تولیدی و خدماتی داخلی در اولویت قرار دارد و بر این اساس در همین نمایشگاه صنایع کشاورزی و مواد غذایی پیش رو حضور شرکت های داخلی تقریبا دو برابر شرکت های خارجی خواهد بود.

حسین زاده اضافه کرد: معرفی توانمندی و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی در مجموع بیش از 920 شرکت حضور دارند که از این تعداد بیش از 760 شرکت داخلی هستند که جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

در کنار شرکت های ایرانی 160 شرکت خارجی نیز از کشورهای های اسپانیا، اطریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، سوئیس، گرجستان، هلند، هند، یونان، اندونزی، اسلواکی، تونس، مغولستان و لهستان حضور دارند.

اهمیت نمایشگاه صنایع کشاورزی و غذایی تهران موجب شده تا تعداد زیادی از کشورها بصورت پایون( گروهی) حضور یابند، بر این اساس 7 کشور ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، چین،روسیه و هند بصورت پاویون های رسمی در نمایشگاه امسال حضور و مشارکت دارند.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از 28 تا 31 خرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار