فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

امروز افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که توانسته امنیت را در کشور و کشورهای همسایه ایجاد کند

شیراز(پانا)-سردار حسین اشتری در مراسم معرفی فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تمام نیروهای نظامی، قضایی و امنیتی اجازه ایجاد ناامنی در کشور را نخواهند داد، گفت: کشور ایران، جای گروه های تکفیری و اراذل و اوباش نیست.

کد مطلب: ۹۲۱۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
امروز افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که توانسته امنیت را در کشور و کشورهای همسایه ایجاد کند

اشتری اظهارداشت: استان فارس ویژگی های خاصی دارد، این استان، استانی پهناور و اثرگذار از ابعاد امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه جرائم خشن به 350 مورد در سال می رسید اما امروز به کمتر 20 فقره کاهش یافته است، گفت: با اقتدار توام با هوشمندی و درایت با این جرائم برخورد شده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: امروز افتخار جمهوری اسلامی ایران اینست که توانسته امنیت را در کشور و کشورهای همسایه ایجاد کند و عزیزانی که به عنوان مستشار به حسب اعلام نیاز دولت سوریه به این کشور رفتند، دیدند که چه جنایتی شد آنان به هیچ کس رحم نکردند و می خواستند این موضوع را در ایران پیاده کنند.

اشتری با اشاره به شهادت امام جمعه کازرون که باعث تاثر مردم استان فارس شد، اظهار داشت: بعد از کمتر از چهار ساعت قاتل دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سر موضوع امنیت به هیچ گروه و دسته ای معامله نمی کند تاکید کرد: اجازه نمی دهیم آرامش، آسایش و احساس امنیت مردم را به مخاطره بیندازند.

وی خاطر نشان کرد: سردار گودرزی به عنوان جانشین فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی منصوب می شود چرا که 16 استان مرزی با هشت هزار و 855 کیلومتر مرز در کشور وجود دارد و نیاز است که آن را تقویت کنیم.

در این مراسم سردار رهام بخش حبیبی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی فارس معرفی شد و از خدمان سردار گودرزی تجلیل شد.

خبرنگار:محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار