معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

۳۲۰۰ نفر در استان بوشهر تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند

بوشهر(پانا)_معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر از آموزش سواد به بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر از سوادآموزان استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۱۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
۳۲۰۰ نفر در استان بوشهر تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند

غلامرضا دانش فر در نشست ستاد امتحانات سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: در راستای برگزاری امتحانات پایانی سوادآموزی هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

دانش فر از شرکت بیش از ۹۴درصد از سوادآموزان استان در ارزشیابی پایانی دوره های مختلف سوادآموزی خبر داد و گفت : امسال سه هزار و ۲۴۰نفر در استان بوشهر تحت پوشش دوره سوادآموزی قرار گرفتند.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر تعیین حوزه های امتحانی به صورت دقیق برای سواد آموزان در هر شهرستان و منطقه، افزود: امتحان در مساجد، مدارس، ادارات آموزش و پرورش و محل تشکیل کلاس‌ها برگزار می‌شود.

وی هدف از ارزشیابی پایانی را ارتقای کمی و کیفی آموزش دانست و افزود: مهم ترین مسئله در ارزشیابی و سنجش پایانی برگزاری سالم امتحانات و تصحیح درست اوراق امتحانی است و باید مبنای همه کارها مقرارات و دستورالعمل‌ها باشد.

دانشفر با اشاره به دیگر برنامه‌ها برای ارتقای کیفیت سوادآموزی گفت: علاوه بر آموزش اولیای بی‌سواد دانش آموزان و بهره گیری بیشتر از مدارس و فرهنگیان، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های عملی برای آموزش دهندگان مد مورد نظر قرار دارد.

وی به برگزاری دوره تربیت مدرس در مردادماه سال جاری در شهر بوشهر اشاره کرد و افزود: دوره تربیت مدرس با حضور ۲۰آموزش دهنده به نمایندگی از تمامی شهرستان و مناطق استان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار