مظفر: ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از بیست خرداد ماه شروع شد

شهرری (پانا) - مدیرکل اداره ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام پایه های ورودی ابتدایی و مراکز سنجش فعالت خود را از 20 خرداد ماه شروع شده است.

کد مطلب: ۹۲۱۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مظفر: ثبت نام دانش آموزان ابتدایی از بیست خرداد ماه شروع شد

زهرا مظفر مدیرکل اداره ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش در رابطه با اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل روند ثبت نام دانش‌آموزان ورودی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: ثبت نام از خرداد ماه بر اساس آیین نامه اجرایی دانش آموزان پایه ابتدایی آغاز شده است و تعیین زمان در اختیار استانها واگذار شده است و پایگاه‌های سنجش سلامت از 20 خرداد شروع به فعالیت کرده اند که پس از پاسخ اعلام شده توسط مراکز سنجش ثبت‌نام قطی پایه اول ابتدایی انجام خواهد شد.

او در ادامه تصریح کرد: پس از پایان امتحانات روند ثبت نام در پایه‌های ورودی دوره ی اول و دوم متوسطه انجام می‌شود ومیان پایه‌ها نیاز به ثبت نام ندارند و از مدیران و مسولان مناطق در خواست داریم که شرایط سهولت ثبت نام را فراهم کنند.

مظفر با تاکید بر عدم دریافت وجه از والدین دانش‌آموزان در هنگام ثبت نام مدارس با هر عنوانی تاکید کرد و گفت: صرفا وجه قابل پرداخت توسط اولیاء، هزینه کتاب و بیمه است که در سامانه‌ای که طراحی شده است انجام می‌شود و دریافت هرگونه وجهی بابت تحویل کارنامه و یا تسهیلاتی که دانش آموزان نیاز دارند توسط مدیران تخلف به شمار می‌آید.

او با اشاره به مدارس خاص تیزهوشان، شاهد، سمپاد و مدارس غیر دولتی که شهریه مصوب دارند افزود: باید این شهریه های مصوب بر تابلوی اعلانات مدارس نصب شود تا امکان تخلف کمتر شود و هم اولیاء از مبلغ قابل پرداخت رسما و قانونا اطلاع داشته باشند و اگر اولیاء و دانش‌آموزان شاهد تخلفی بودند، می‌توانند از راه‌های ارتباطی و سامانه‌هایی که در نظر گرفته شده است تخلف را اعلام کنند؛ ابتذا در سطح منطقه بررسی خواهد شد و در صورت نیاز همکاران از ستاد وارد خواهند شد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار