مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد: حافظی از پیشگامان امر ماندگار مدرسه سازی ایران بود

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: مرحوم دکتر محمدرضا حافظی از پیشگامان امر مقدس و ماندگار مدرسه سازی ایران زمین بود که باقیات الصالحات ارزشمندی از خود در جای جای ایران زمین و در قاموس نظام مقدس تعلیم و تربیت به جا گذاشت.

کد مطلب: ۹۲۱۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد: حافظی از پیشگامان امر ماندگار مدرسه سازی ایران بود

در پی درگذشت رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور، محمد علی واقعی با صدور پیامی این واقعه را به جامعه خیرین و فرهنگیان استان تسلیت گفت.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

خبر ناگوار و اندوهبار درگذشت چهره ماندگار و فرهنگ دوستِ عرصه نیکوکاری و فرهنگ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور جناب آقای دکتر «محمدرضا حافظی» موجب تأثر و تألم فراوان شد.

شادروان مرحوم دکتر محمدرضا حافظی از فرزندان فرهیخته و نام‌آور و انسانی وارسته و نیک سرشت؛ از پیشگامان امر مقدس و ماندگار مدرسه سازی ایران زمین بود که باقیات الصالحات ارزشمندی از خود در جای جای ایران زمین و در قاموس نظام مقدس تعلیم و تربیت به جا گذاشت و سالیانی مدید از عمر خویش را صرف خدمت به فرهنگ این مرز و بوم و اقدامات خداپسندانه نموده و از این رهگذر منشاء خدمات ارزشمند فراوانی در گوشه و کنار ایران زمین شد.

او با تلاشی ستودنی برای تشکیل و تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و با بذل بی دریغ مال خود تا آخرین لحظات عمر گرانبها را بهمراه دیگرخیرین و نیکوکاران پاک سرشت در خدمت دستگاه تعلیم و تربیت بود وبه ساخت مدارس بی شماری در اقصی نقاط کشور همت گمارد.

و اینک چه سنگین است به نظاره نشستن صندلی خالی بزرگ‌مرد خیّر مدرسه‌ساز در روزهایی که جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز برگزار می‌شود، همو که علاوه بر آنکه چهره ی ماندگار جمهوری اسلامی در امر نیکوکاری است، مایه افتخار و مباهات نظام تعلیم و تربیت بود و بدون تردید آثار و خدمات ارزشمند این خیّر فرهیخته و میهن دوست، در میان نسل های آینده ماندگار خواهد بود.

اینجانب درگذشت این خیّر نیک اندیش را به خانواده آن مرحوم و جامعه ی خیّرین و فرهنگیان بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ علوّ درجات برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

روح آن مرحوم با مردان بزرگ تاریخ بشریت محشور باد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار