یکی از راهکارهای موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تقویت هویت کودکان است

اردبیل (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت :تقویت هویت کودکان در دوره پیش دبستانی راهکار موثری برای پیشگیری ازآسیب های فردی و اجتماعی است.

کد مطلب: ۹۲۱۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
یکی از راهکارهای موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، تقویت هویت کودکان است

رعنا پرتوی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت : توجه به مولفه ها و عناصر هویت فردی ، خانوادگی و اجتماعی کودکان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

او با بیان اینکه تکوین و تعالی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی یکی از برنامه های مصوب در دوره پیش دبستانی است ، تصریح کرد : در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تقویت هویت دانش آموزان جزو مقوله های اصلی است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بیان کرد: در تلاش هستیم شناخت هویت فردی ، رعایت قانون مندی و تقویت ارتباط فردبا خود ، خدا ، خلق و خلقت در بین نوآموزان را نهادینه کنیم.

پرتوی گفت : در شرایط کنونی جامعه و دوران طلایی شکل گیری شخصیت و هویت کودکان تقویت هویت آنان می تواند راهکار موثری برای پیشگیری از آسیب های فردی و اجتماعی و تثبیت درک و احساس تعلق آنان نسبت به ارزش های دینی و ملی باشد.

او همچنین از برگزاری دومین همایش کشوری هویت کودکان ایرانی اسلامی دوره پیش دبستانی در آبان ماه سالجاری در استان قزوین خبر داد و ابراز داشت : تقویت احساس تعلق به ارزش های دینی و ملی در کودکان مهمترین هدف برگزاری این همایش می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار